خبرگزاری کار ایران

ثبت نام ترم بهمن‌ دانشگاه علمی کاربردی سیستان و بلوچستان در بیش از 100 کد رشته

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۱۵۲

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی سیستان و بلوچستان از ثبت نام ترم بهمن‌ دانشگاه علمی کاربردی سیستان و بلوچستان در بیش از 100 کد رشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسن میش مست نهی، دانشگاه علمی کاربردی را به عنوان دانشگاهی با اهدافی متمایز از سایر مؤسسات آموزش عالی که هدف آن تربیت نیروی فنی و کارآفرین است قلمداد کرد.

وی افزود: ثبت‌نام داوطلبان دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای و مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی در بهمن ماه ۱۴۰۱ در بیش از ۱۰۰ کد رشته از ۴دی ماه برای دوره های ارشناسی و از ۷ دی ماه برای دوره های کاردانی به مدت ۱۰ روز انجام می شود.

وی اظهار داشت: علاقمندان برای آشنایی بیشتر و مطالعه دفترچه راهنما و اطلاع از رشته های تحصیلی دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه ای و مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه و ثبت نام در پذیرش می توانند از چهارم دی ماه به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org  و یا سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان به آدرس www.sb.uast.ac.ir مراجعه کنند.

وی در پایان گفت: از مهمترین مزایای دانشگاه جامع علمی کاربردی نسبت به سایر موسسات آموزش عالی در استان تنوع رشته های تحصیلی مهارتی مرتبط با نیازهای واقعی بازار کار، پرداخت معادل کل شهریه تحصیلی هر نیمسال از تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت بلند مدت، کمترین میزان شهریه نسبت به سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و… است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز