خبرگزاری کار ایران

بعد از حضور موفق در جشنواره‌های داخلی و خارجی؛

«سه چنگ حاک» بهترین مستند فستیوال بین المللی جیپور هندوستان شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۷۰

" سه چنگ حاک " بعد از حضور موفق خود در جشنواره های داخلی و خارجی، ضمن راهیابی به جشنواره بین المللی ویزیون دوریل سوئیس، در ششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه جیپور هندوستان، جایزه بهترین مستند جشنواره را از آن خود کرد.

مستند دینی «سه چنگ حاک» به تهیه‌کنندگی حوزه هنری سیستان و بلوچستان، بهترین مستند ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه جیپورهندوستان شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری سیستان و بلوچستان؛ فیلم مستند و مردم نگار «سه چنگ حاک» به تهیه کنندگی حوزه هنری سیستان و بلوچستان و کارگردانی یاسر خیر، روایتی از تولد و مرگ و آئین‌های مربوط به آن در بین مردم بلوچ استان است که جهت معرفی و اشاعه فرهنگ سنتی، بکر و کاملاً دینی مردمان خونگرم بلوچستان ساخته شده است.

«سه چنگ حاک» بعد از حضور موفق خود در جشنواره‌های داخلی و خارجی، ضمن راهیابی به جشنواره بین المللی ویزیون دوریل سوئیس، در ششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه جیپور هندوستان، جایزه بهترین مستند جشنواره را از آن خود کرد.

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه جیپورهندوستان که با اهداف توسعه سینما و حمایت از فیلمسازان جدید و تبادل دانش سینمایی میان فیلمسازان هندی با فیلمسازان سایر نقاط جهان برگزار می‌‎شود؛ در این دوره میزبان ده فیلم ایرانی بود که در ‌‌نهایت دو جایزه نصیب سینمای ایران شد.

یادآورمی‌شود، ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه جیپور از ۱۲ تا ۱۶ بهمن در شهر جیپور هندوستان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز