خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان

شرکت در انتخابات پاسخ قاطعی به دشمنان نظام است

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: وقتی حرف از جمهوریت نظام می‌زنیم و انتخابات را به میان می‌آوریم هدف ذکر دقیق آمار و ارقامی است که درانتخابات شرکت می‌کنند بنابراین شرکت حداکثری جامعه پاسخ قاطعی است به دشمنان نظام است.

به گزارش ایلنا از زاهدان، علی اصغر جمشیدنژاد در گردهمآیی رؤسای ادارات آموزش وپرورش شهرستان‌ها و مناطق استان سیستان و بلوچستان که در خانه معلم زاهدان برگزار شد با مهم خواندن انتخابات گفت: یکی از مهمترین رخدادهای خوب انقلاب اسلامی که درسال جاری و در هفتم اسفند ماه که شاهد وقوع آن هستیم برگزاری انتخابات همزمان مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری است .

وی افزود: مهمترین نهادی که در کشور می‌تواند از سرمایه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، انسانی، اخلاقی و هنری به درستی استفاده کند آموزش وپرورش است، زیرا آموزش وپرورش می‌تواند این سرمایه‌های جامعه را شکوفا کند.

جمشیدنژاد به پتانسیل قوی آموزش وپرورش اشاره کرد و گفت: آموزش وپرورش به دلیل وسعتی که دارد و نفوذی که در همه خانواده‌ها دارد می‌تواند کارهای بسیار بزرگی انجام دهد و اطلاعات درستی را در خصوص کیفیت برگزاری انتخابات و اهمیت مشارکت همه مردم از طریق فرهنگ سازی در میان دانش آموزان و تأثیر فرزندان بر خانواده‌ها منتقل کند.

جمشیدنژاد برقراری مساوات در جمهوری اسلامی را با اهمیت دانست و افزود: همه آحاد جامعه ازحق یک رأی در روز انتخابات برخوردار هستند و هیچ کسی نسبت به دیگری برتری ندارد.

کد خبر : ۳۳۸۱۶۰