خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی زاهدان خبرداد:

57 میلیون لیتر نفت گاز از طریق حمل ریلی به انبار نفت زاهدان انتقال داده شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان از حمل ریلی 57 میلیون و 812 هزار و 314 لیتر نفت گاز به زاهدان در سه ماه نخست سال خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، دادخدا اعتصامی مقدار فرآورده حمل شده از طریق مخزندارهای حمل و نقل ریلی که در سه ماهه نخست سا‌ل‌جاری از مبادی تامین به انبار نفت زاهدان انتقال یافته را 57 میلیون و 812 هزار و 314 لیتر اعلام کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان افزود: این فرآورده‌ها از مبدا بندرعباس تامین می‌شود و به طور میانگین روزانه 620 هزار لیتر نفت گاز از این طریق در سه ماه گذشته امسال وارد استان شده است.

این مسئول بعد مسافت از مبادی تامین و گستردگی دامنه توزیع سوخت در استان را از جمله مشکلات اصلی تامین و توزیع فرآورده‎های نفتی در منطقه برشمرد و گفت: در صورت انتقال خط لوله فرآورده‎های نفتی به استان، روند خدمت رسانی به مردم تسریع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از نفت گاز مورد نیاز منطقه نیز از طریق حمل و نقل جاده‎ای توسط نفتکش‎های جاده پیما از استان کرمان تامین می‎شود، مقدار نفتگاز ارسال شده از این طریق به انبار نفت و نیروگاه زاهدان در بهار امسال را 39 میلیون و 447 هزار لیتر عنوان کرد.

اعتصامی همچنین مقدار بنزین منتقل شده به منطقه زاهدان در 93 روز آغازین امسال را 65 میلیون و 822 هزار لیتر و مقدار نفت سفید را 41 میلیون و 962 هزار لیتر اعلام کرد و گفت: این فرآورده‎ها از طریق نفتکش‎های جاده پیما به استان حمل شده است.

کد خبر : ۳۹۲۰۳۱