خبرگزاری کار ایران

افتتاح یک مدرسه هشت کلاسه در چاه جمال ایرانشهر

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۶۸۱

یک مدرسه هشت کلاسه با حضور معاون توسعه امور آموزشی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور افتتاح و به بهره برداری رسید.

 مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با حضور معاون توسعه امور آموزشی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، فرماندار شهرستان، یک مدرسه هشت کلاسه در روستای چاه جمال ایرانشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 بشیر احمد ستوده افزود: این دبیرستان با مشارکت ٥٠ درصدی اداره کل راه وشهرسازی جنوب استان سیستان وبلوچستان به نمایندگی وزارت راه وشهرسازی ، سازمان ملی زمین و مسکن و اداره کل نوسازی مدارس در زمینی به مساحت بالغ بر ٤٠٠٠متر مربع با زیربنای٩٥٠متر مربع در 2طبقه که فضای آموزشی آن ٧٣٥متر مربع است احداث شد.

وی میزان اعتبار پرداختی این اداره کل را ٦٥٠ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در سال اول بهره برداری به همت آموزش و پرورش بالغ بر٣٥٠دانش آموز ثبت نام و مشغول به تحصیل هستند.

 مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر اظهار داشت: در سال‌جاری نیز 3  مدرسه در شهرستان‌های ایرانشهر وچابهار با مشارکت دو اداره کل راه وشهرسازی جنوب استان و نوسازی مدارس در برنامه ساخت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز