خبرگزاری کار ایران

دانشگاه آزاد واحد زاهدان مرکز برگزاری دانشگاه‌های بین المللی

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۷۹۱

رئیس دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان گفت: سال آینده دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان به عنوان مرکز برگزاری همایش‌های بین المللی و منطقه ای خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا دکتر سلطانعلی میر دوشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: حدود 27هزار دانشجو در 362 رشته دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و‌بلوچستان در حال تحصیل هستند.

میر با اشاره به اینکه سال آینده واحد آموزش گسترش می یابد ، خاطر نشان کرد: طرح هایی در زمینه انرژی‌های خورشیدی داریم که در سال 97 به بهره‌برداری می رسد.

رئیس دانشگاه آزاد سیستان و‌بلوچستان ضمن اعلام آمادگی‌ برای همکاری با دستگاه های اجرایی در حوزه آموزش و پژوهش ، خاطر نشان کرد: از ابتدای تاسیس دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان تاکنون 79 هزار فارغ التحصیل داشته‌ایم که نسبت به دانشگاه‌های کشور رقم قابل توجهی است.

سلطانعلی میر با اشاره به 337 عضویت علمی افزود: بیش از 70 درصد اساتید بومی هستند‌.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان ضمن تاکید حمایت دانشگاه آزاد از دانشجویان نخبه و مخترع، گفت: زمینه برای حمایت از طرح‌های پژوهشی و کاربردی فراهم است و نخبگان می‌توانند طرح‌ها و ایده خود را به دانشگاه منعکس و از حمایت این دانشگاه برخورد شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز