خبرگزاری کار ایران

همایش نقش علما و روحانیون در مبارزه با جریان های تکفیری در ایرانشهر برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۱۳۹

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار ایرانشهر گفت: همایش نقش علما و روحانیون در مبارزه با جریان های تکفیری در ایرانشهر برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار ایلنا سرهنگ داوود شهرکی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ، در ایرانشهر گفت: همایش نقش روحانیون اهل تشیع و اهل تسنن در مبارزه با جریان های تکفیری، فردا - یکشنبه- با حضور جمعی از علمای برجسته و روحانیون اهل تسنن و تشیع ، در ایرانشهر برگزار می شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار ایرانشهر عنوان کرد: در این همایش جمعی 500 نفره از علمای اهل تشیع و تسنن جنوب استان . ائمه جماعت ، علمای تبلیغ اهل سنت و علمای با نفوذ جنوب سیستان و بلوچستان حضور خواهند یافت.

سرهنگ داوودی با بیان اینکه مکان برگزاری همایش سالن همایش های دانشگاه ولایت ایرانشهر است، عنوان کرد: علت انتخاب شهرستان ایرانشهر برای برگزاری این همایش مرکزیت سیاسی و فرهنگی بودن آن در جنوب استان است .

وی با اشاره به اینکه جلسات متعددی برای برگزاری این همایش از سه ماه قبل تشکیل شده ، افزود: چهار کمیته فرهنگی و روابط عمومی، امنیتی، پشتیبانی و اجرایی در جهت برگزاری این همایش تشکیل شده است.

سرهنگ داوودی در پایان گفت: برگزاری این همایش تاثیر بسزایی در ایجاد وحدت در منطقه و جنوب سیستان و بلوچستان خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز