خبرگزاری کار ایران

بازگشایی 14 مسیر مسدود شده بارندگی های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان / اسکان اضطراری 30 خانوار سیل زده

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۷۹۱

مدیر کل مدیریت بحران استانداری سیستان بلوچستان گفت : در بارندگی های اخیر 14 مسیر در جنوب استان مسدود و پس از امدارسانی نیروهای امدادی بازگشایی شد.

رضا اربابی در گفت و گو با ایلنا،اظهار داشت: با توجه به ورود سامانه بارشی به سیستان و بلوچستان و در پی آن طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن روان‌آبها ، 14 مسیر ارتباطی مسدود شده توسط نیروهای امدادی بازگشایی شده است .

وی افزود: بارندگی‌های اخیر خساراتی را به بخش‌های کشاورزی، تاسیستانی و زیر‌بنایی وارد کرده که اطلاعات دقیق از میزان خسارات تا اواسط هفته جاری اعلام خواهد شد .

اربابی  عنوان کرد: منازل 30 خانوار دچار آبگرفتگی شده و اقدامات لازم جهت اسکان این افراد صورت گرفته است .

مدیر کل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان عنوان کرد: سه روز قبل از ورود سامانه بارشی به جنوب استان ، جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در استانداری و پس از آن در شهرستان‌ها تشکیل شده و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مسئول مانند هلال احمر، شرکت توزیع برق، شرکت آب و فاضلاب و .. صورت گرفته و نیروهای امدادی در حالت آماده باش قرار گرفتند.

اربابی عنوان کرد: توزیع اقلام مصرفی و مواد غذایی بین سیل زدگان جنوب استان تا پایان اسکان اضطراری آنان ادامه خواهد داشت.

اربابی در پایان گفت: بنابر پیش بینی‌های صورت گرفته از سوی سازمان هواشناسی،  سامانه بارشی امشب  از استان خارج خواهد شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز