خبرگزاری کار ایران

بخشدار قرقری از توابع سیستان وبلوچستان:

راه‌حل مشکلات سیستان سیاه نمایی نیست

کد خبر : ۶۲۶۸۵۲

بخشدار قرقری از توابع سیستان گفت: سیاه نمایی و بزرگ نمایی راه حل مشکلات سیستان نیست.

اردشیر ارباب زهی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره اظهارات یک خبرنگار مبنی بر خوردن مردم از گوشت گربه در یکی  از روستاهای سیستان گفت: این خبرنگار در خبر خود به شهرستان هیرمند و روستاهای ملادادی، کندوکی و‌گمشاد اشاره کرده و مردم این روستاها را به خوردن گوشت گربه متهم کرده است.

به گواه بخشدار قرقری این خبرنگار مشکلات را فقط به مردم یک بخش از سیستان نسبت داده در صورتی که تمام منطقه سیستان به دلیل خشکسالی و کم آبی دچار چالش است، اگر تصمیم داریم مشکلات مردم سیستان را بیان کنیم راه آن سیاه نمایی و بزرگ نیست.

وی افزود :بازارچه گمشاد 300 نیروی فعال دارد و این نشان دهنده آن است که مردم هنوز به چنان سطحی از فقر نرسیده اند که گوشت گربه را در وعده های غذایی خود قرار دهند.

به گفته ارباب زهی مردم منطقه سیستان دربرابر مشکلات مقاومند، پیشه بیشتر مردم دامداری و کشاورزی است و هر عقل سلیمی می تواند درک کند که دامداران گوشت دام خود را تناول می‌کنند و نیازی به خوردن گوشت گربه ندارند.

بخشدار قرقری در ادامه می گوید: هیرمند 64 هزار نفر جمعیت دارد تصور کنید مردم این شهرستان هرروز گوشت گربه بخورند آیا این میزان گربه در استان یافت می شود؟

چند روز پیش یکی از  خبرنگاران صدا و سیما تصویری از ظرفی با محتوای گوشت گربه را در فضای مجازی منتشر کرده‌ و در توضیح آن نوشته که مردم سیستان به علت فقر شدید گوشت گربه و کلاغ می خورند که پس از انتشار این مطلب ، بسیاری از مسئولان استان تکذیبیه صادر کرده و این مطلب را کذب محض خواندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز