خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر خبرداد:

اعزام تیم پزشکی مجرب برای بررسی ماجرای تعرض به دختران ایرانشهر

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۴۶۳

رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر گفت: یک تیم پزشکی مجرب از وزارت بهداشت برای بررسی ابعاد ماجرای تجاوز به دختران ایرانشهری امروز به این شهرستان اعزام می شود.

به گزارش ایلنا، محمد مهران امینی‌فرد اظهار داشت: قرار است یک تیم مجرب از وزارت بهداشت برای بررسی ابعاد ماجرای تجاوز به دختران ، امروز دوشنبه به ایرانشهر اعزام شود.

وی اذعان داشت: این تیم پزشکی، مسئله تجاوز به دختران ایرانشهری را از ابعاد مختلف روانشناسی، روان شناختی و روانپزشکی مورد بررسی قرار داده و آموزش های لازم حمایتی را به کارشناسان این دانشکده ارائه خواهند کرد.

وی افزود: باید دید افراد آسیب دیده چه اقداماتی برای پیشگیری از بارداری و یا پس از بارداری را انجام داده‌اند و خانواده های آنان در چه وضعیت معیشتی قرار دارند و چه حمایت های عاطفی و روانی نیاز دارند.

امینی فرد افزود:  علوم پزشکی ایرانشهر نقش حمایت روانی و سلامتی از قربانیان تجاوز را برعهده دارد.

وی افزود: تاکنون 3 نفر از آسیب دیدگان ماجرای تجاوز ، از طریق پزشکی قانونی به علوم پزشکی ایرانشهر معرفی شده اند و آزمایش ها و خدمات لازم را دریافت کرده اند.

رئیس علوم پزشکی ایرانشهر خاطر نشان کرد: افرادی که مورد تعرض قرار گرفته و به علوم پزشکی ایرانشهر مراجعه کرده اند از خانواده های محترم و موجهی هستند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز