خبرگزاری کار ایران

در گفتگوی اختصاصی با ایلنا مطرح شد:

دیدگاه ایوبی درباره سازمان سینمایی، فارابی و بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۰۸

اولویت اول ما زیرساخت‌ها، سالن‌های سینمایی و بعد ساماندهی روابط بخش خصوصی است / باید وظایف و ماموریت‌های سازمان سینمایی و بنیاد سینمایی فارابی بازنگری شود.

ایلنا: حجت الله ایوبی(رئیس سازمان سینمایی) معتقد است؛ تولید فیلم مهم است اما امروز اولویت اول توجه به زیرساخت‌ها و تنظیم و ساماندهی روابط بخش خصوصی است.
ایوبی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به سوالی درباره معرفی مدیران سازمان سینمایی گفت: فکر می‌کنم در این هفته بخشی از آن‌ها معرفی و منصوب می‌شوند بخشی از معاونت‌ها هستند و خواهند بود.
وی درباره تغییرات در سازمان سینمایی گفت: باید یک بازنگری در سازمان سینمایی و چارت سازمان سینمایی شود زیرا به نظر می‌رسد سازمان سینمایی کمی با عجله درست شده است هر چند تشکیل آن کار خوبی بود و شورای عالی سینما نیز کار خوبی بود.
ایوبی ادامه داد: باید در نقش هرکدام از موسسه‌ها مانند بنیاد سینمایی فارابی یک مروری صورت بگیرد.
رئیس سازمان سینمایی درباره اولویت برنامه‌های خود گفت: من بر این باور هستم تولید فیلم مهم است و بسیارهم مهم است اما اولویت اول ما زیر ساخت‌ها، سالن‌های سینمایی و بعد ساماندهی روابط بخش خصوصی است و این دو اصل کارهای مهمتری است که باید به آن‌ها رسیدگی شود.

ایوبی درباره بیانیه جامعه صنفی تهیه کنندگان گفت: من تشکر می‌کنم از آن‌ها و به بعضی از آن‌ها ارادت خاصی دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز