خبرگزاری کار ایران

عصر امروزدر مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی،

مراسم تودیع و معارفه مدیران جدید و سابق برگزار شد

کد خبر : ۱۰۶۴۴۷

در مراسم تودیع و معارفه مدیران جدید و سابق مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، آقا محمدیان گفت که حاضر است درباره دوره مدیریت خود توضیح دهدو علی محمد قاسمی نیز آگهی فروش خانه خود در نیازمندیهای همشهری را تقدیم آقا محمدیان کرد.

ابلنا: مراسم تودیع و معارفه مدیران جدید و اسبق مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی عصر امروز در محل ساختمان مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در حالی با حضور فیلمسازان و میدران سینمایی برگزار شد که این مراسم هرچند کوتاه بود اما بدون حاشیه نبود

به گزارش خبرنگار ایلنا شفیع آقامحمدیان مدیر سابق مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی نیز طی سخنانی گفت: من از همه کسانی که با من همکاری کردند تشکر می‌کنم و در این میان از اصحاب رسانه که در این مدت یاور ما بودند و با انتقادات سازنده ما را یاری کردند، تشکر می‌کنم. همچنین از دوستان فیلمساز سپاسگذارم چه کسانی که از ما راضی بودن چه آنهایی که نبودند.

وی ادامه داد: معتقدم که نمی‌توان همه را راضی نگه داشت اما من حاضرم درباره مدت مدیریت خود توضیحات جدی بدهم اگرسازمان سینمایی دوست داشته باشد با او همکاری می‌کنم در غیراینصورت به صدا و سیما بازمی‌گردم.

علی محمد قاسمی بعد از تودیع آقامحمدیان در حالیکه یک برگ آگهی نیازمند‌های روزنامه همشهری را در دست داشت به روی سن آمد و اعلام کرد که به دلیل اینکه از فیلم من به نام شهید اندرزگو حمایت نشده است من آپارتمان ۱۰۰ متری خودم در اتوبان کردستان را برای فروش آگهی کردم. قاسمی در ادامه آگهی همشهری را به شفیع آقامحمدیان تقدیم کرد.

آقامحمدیان نیز می‌خواست پاسخ قاسمی را بدهد اما به درخواست ایوبی از این کار منصرف شد.

طباطبایی نژاد مدیر جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی نیز گفت: من اگر حتی برای این سمت انتخاب نشده بودم برای خسته نباشید گفتن به شفیع آقامحمدیان حتما می‌آمدم.

وی ادامه داد: ما باید صعه صدر داشته باشیم و مدیریت هرچه باشد در یک پلک به هم زدن تمام می شود. من از سال۸۸ که از مرکز رفتم با خود عهد کرده بودم که مدیریت را قبول نکنم اما زمانیکه به من پیشنهاد شد من به قرآن استخاره کردم آیه ۳۹ سوراه فصلت آمد و من این مسئولیت را قبول کردم.

در این مراسم روسای هیات مدیره انجمن مستندسازان، تهیه کنندگان سینمای مستند، فیلم کوتاه، آسیفا و افرادی همچون ابراهیم داروغه زاده، محمد آفریده، ارود عطارپور، فرید فرخنده کیش، اکبر حر، سعید رشتیان، ناصر صفاریان، بیژن میرباقری، امیرحسین علم الهدی، سهیل جهان بیگلری، عباس اسداللهی، محمدعلی فارسی، محسن علی اکبری، حسین ترابی، بهمن حبشی، حسن علیمردانی، جعفر صانعی مقدم و محسن امیریوسفی حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز