خبرگزاری کار ایران

مهدی احمدی اعلام کرد:

جشنواره فیلم کار با سازندگان آثار تسویه حساب نکرده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۱۳

طبق قول و تعهدی که به جشنواره داشتیم در تاریخ مقرر فیلم‌ها را به جشنواره تحویل دادیم ولی دقیقا پس از تحویل فیلم‌ها دیگر کسی پاسخگوی ما نبود.

ایلنا: مهدی احمدی، یکی از کارگردانان حاضر در جشنواره فیلم کار، مدعی شد که مسئولان این جشنواره فیلم‌ها را قبل از تسویه حساب با سازندگان آنها نمایش می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نخستین جشنواره ملی کار امروز(۱ مهر) درحالی در موزه هنرهای معاصر افتتاح شد که جشنواره هنوز با هیچ یک از فیلمسازانی که به سفارش دبیرخانه جشنواره فیلم تولید کرده‌اند؛ تسویه حساب نکرده است.

مهدی احمدی(کارگردان فیلم تا اذان…) ضمن اعلام مطلب فوق گفت: حدود شش ماه پیش به سفارش دبیرخانه جشنواره ملی کار یک فیلم کوتاه برای نمایش در جشنواره ساختم. آن زمان مجید مصاحبی دبیر اجرایی جشنواره قراردادی را با من و سایر فیلمسازان بست که در قبال مبلغ ناچیزی برای جشنواره فیلم سه تا پنج دقیقه‌ای تولید کنیم.

جشنواره ما را تحت فشار گذاشت که تا آخر خرداد حتما نسخه نهایی فیلم را تحویل دبیرخانه بدهیم و پس از تحویل با ما تسویه حساب شود.

ما طبق قول و تعهدی که به جشنواره داشتیم در تاریخ مقرر فیلم‌ها را به جشنواره تحویل دادیم ولی دقیقا پس از تحویل فیلم‌ها دیگر کسی پاسخگوی مانبود.

آقای مصاحبی که سفارش دهنده فیلم از طرف جشنواره بودند پس از اعتراض‌های فیلمسازان رسما به ما اعلام کردند که ایشان هیچ گونه تعهدی در قبال پرداخت و تسویه حساب با ما ندارند و فقط داور جشنواره هستند!

احمدی در ادامه افزود: خیلی برای من جالب است که چطور جشنواره‌ای از امروز افتتاح می‌شود با نمایش فیلمهایی که صاحبش نیست و با هیچ یک از فیلمسازان تسویه حساب نکرده است!

از آنجالب‌تر اینکه در لیست هیات داوران این جشنواره نام کیانوش عیاری، پرویز شهبازی و گلاب آدینه دیده می‌شود. سوال من این است که چطور سینماگران بزرگ ما داور جشنواره‌ای شدند که دبیرخانه‌اش به قراردادهایی که با فیلمسازانش امضا کرده متعهد نیست و با هیچ کس تسویه حساب نکرده است؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز