خبرگزاری کار ایران

علی قنواتی؛ مدیر سازمان تلویزیونی سوره شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۷۰

جریان سازی رسانه‌ای در زمینه آسیب‌شناسی، الگوسازی و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، بسترسازی رسانه‌ای برای طرح دیدگاه‌های صاحب نظران از وظایف مدیر سازمان تلویزیونی سوره است.

ایلنا: با حکم رییس حوزه هنری، علی قنواتی به عنوان مدیر «سازمان تلویزیونی سوره» منصوب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از حوزه هنری، در حکم محسن مومنی شریف خطاب به علی قنواتی آمده است:
نظر به شایستگی‌ها و تجربیات ارزشمندتان در حوزه مدیریت فرهنگی و رسانه و با توجه به سیاست‌های حوزه هنری در بهره‌گیری حداکثری از رسانه‌ها خصوصا رسانه ملی که موجب تصمیم حوزه هنری مبنی بر تقویت و توسعه فعالیت‌های تلویزیونی شده است، جناب‌عالی را به عنوان «مدیر سازمان تلویزیونی سوره» حوزه هنری منصوب می‌کنم.
در حکم مومنی جریان‌سازی در زمینه معرفی، توسعه و ترویج فرهنگ و هنر ادبیات انقلاب اسلامی و پاسخگویی به نیازهای جامعه مخاطبان آثار و محصولات فرهنگی و هنری در زمینه شناخت و انتخاب آثار بر‌تر از مهم‌ترین وظایف این مسوولیت مهم ذکر شده است.
همچنین در این حکم توسعه ظرفیت‌های تولید محتوی مبتنی بر ادبیات و هنر انقلاب اسلامی، معرفی شایسته چهره‌های برجسته و شاخص جبهه هنری انقلاب اسلامی و نیز معرفی رویش‌های این حوزه از قنواتی خواسته شده است.
رییس حوزه هنری در این حکم جریان سازی رسانه‌ای در زمینه آسیب‌شناسی، الگوسازی و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، بستر سازی رسانه‌ای برای طرح دیدگاه‌های صاحب نظران فرهنگ و هنر و اندیشه انقلاب اسلامی و شکل گیری کرسی‌های آزاد اندیشی در این زمینه را از دیگر وظایف مدیر سازمان تلویزیونی سوره برشمرده است.
استفاده حداکثری از ظرفیت‌های رسانه تلویزیون برای توسعه بازار محصولات فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی نیز در این حکم مورد تاکید قرار گرفته است و امکان‌سنجی و بسترسازی برای تاسیس شبکه تلویزیونی هنر و ادبیات انقلاب اسلامی در چهار چوب قوانین و مقررات رسمی کشور بر مبنای دفترچه راهبردی تلویزیون حوزه هنری - که حاصل مطالعات ۲ سال گذشته در حوزه هنری است - از مدیر سازمان تلویزیونی سوره خواسته شده است.
علی قنواتی متولد سال ۱۳۵۲ و دانش‌آموخته دانشگاه صنعتی شریف است. وی تاکنون فعالیت‌های رسانه‌ای متعددی از جمله تاسیس ماهنامه سروش جوان، تاسیس نشریات کاشف، کلیک و نسل سوم در روزنامه جام‌جم، تاسیس گروه مجلات همشهری از جمله همشهری جوان، سرزمین‌من، همشهری پایداری، آیه و… را در کارنامه فعالیت‌های خود ثبت کرده است. توسعه، ترویج، پژوهش و آموزش فعالیت‌های نوین رسانه‌ای ازجمله روزنامه‌نگاری سبک‌زندگی و روزنامه‌نگاری دیداری و نیز فعالیت رسانه‌ای سبک‌جامع از مهم‌ترین دستاوردهای حرفه‌ای وی به شمار می‌آید.
وی معاونت سردبیری روزنامه جام‌جم و عضویت در هیئت مدیره روزنامه همشهری را نیز در کارنامه دارد. همچنین در سمت قائم‌مقام و مشاور ارشد رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و نیز مشاور رییس و عضو شورای طرح و برنامه شبکه پنجم سیما فعالیت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز