خبرگزاری کار ایران

به خاطر پونه نقد می‌شود

کد خبر : ۱۰۷۳۲۲

فیلم سینمایی به خاطر پونه به کارگردانی هاتف علیمردانی در چهل و هفتمین نشست باشگاه فیلم فرهنگ سرای رازی پس از نمایش نقد می‌شود.

ایلنا: در نقد و بررسی فیلم سینمایی به خاطر پونه به کارگردانی هاتف علیمردانی که از ساعت ۳۰/۱۷ چهارشنبه ۳ مهرماه در پردیس سینمایی رازی برگزار می‌شود؛ هاتف علیمردانی(نویسنده و کارگردان)، داریوش بابائیان(تهیه کننده و مدیر پخش شکوفا فیلم) و سایر عوامل فیلم درکنار جواد طوسی(منتقد سینما) حضورخواهند داشت.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رازی؛ فیلم سینمایی «به خاطر پونه» یک ملودرام اجتماعی است که به سنت و مدرنیته می‌پردازد، این فیلم سومین فیلم سینمایی هاتف علیمردانی بعد از «راز دشت تاران» و «جزیره‌ای به نام بگبو» است که در بخش خارج از مسابقه درسی و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.
فرهاد اصلانی وهانیه توسلی بازیگران اصلی این فیلم هستند. در این فیلم هانیه توسلی، فرهاد اصلانی، ترلان پروانه، علی افشین راد، محمد ساربان، محمدکارت، نیره فرهانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
داستان فیلمروایتگر زندگی مشترک «مجید» و «پونه» است که به دلیل اختلافات فرهنگی دستخوش اتفاقاتی شده است و…
علاقمندان برای تماشای رایگان این فیلم و بهره‌مندی از نشست نقد فیلم می‌توانند به نشانی میدان رازی، خیابان هلال احمر، پردیس سینمایی رازی مراجعه یا برای کسب اطلاع بیشتر با تلفن: ۵۵۴۰۹۵۴۹ تماس گرفته یا از سایت razi. farhangsara. ir بازدیدکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز