خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در خانه هنرمندان،

نسخه کامل فیلم قطعه ناتمام به نمایش در می آید

کد خبر : ۱۰۸۸۸۰

برای نخستین بار، نسخه کامل فیلم سینمایی «قطعه ناتمام» اولین ساخته مازیار میری در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی آید.

ایلنا: نمایش نسخه کامل اولین فیلم مازیار می‌ری برای نخستین بار در سینماتک خانه هنرمندان / چهار فیلم کوتاه باردیگر به نمایش در می‌آیند
به گزارش ایلنا، برای نخستین بار، نسخه کامل فیلم سینمایی «قطعه ناتمام» اولین ساخته مازیار میری در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی آید.


این فیلم محصول ۱۳۷۹ است و در زمان اکران با جرح و تعدیل به ویژه در بخش آواز‌ها و نوا‌ها مواجه شد. در نسخه‌ای که روز دوشنبه ۸ مهرماه ساعت ۱۷ در سینماتک خانه هنرمندان، تالار ناصری به نمایش درخواهد آمد، تمامی آوا‌هاو نواهای فیلم برای نخستین بار پخش خواهد شد.


پس از نمایش فیلم، محمدرضا درویشی، دکترامید روحانی و دکترحمیدرضا اردلان با حضور کارگردان درباره فیلم گفت‌و‌گو خواهند کرد.
همچنین ساعت ۱۵ در تالار ناصری، نمایش چهار فیلم کوتاه به کارگردانی نویددانش و آناهیتا قزوینی‌زاده که در برنامه گذشته سینماتک به دلیل استقبال بیش از حد، عده‌ای موفق به تماشای آن نشدند، به نمایش درخواهد آمد.

دوئت، سوزن، بچه وقتی بچه بود و باد مارا هرکجا بخواهد می‌برد چهار فیلمی هستندکه در این سئانس فوق العاده نمایش داده خواهند شد. «سوزن» برنده جایزه سینه فونداسیون جشنواره کن در سال جاری است.

.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز