خبرگزاری کار ایران

نظر وزیر ارشاد درباره انتخاب فیلم " گذشته " برای اسکار چیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۷۰

از سالهای قبل هیئت داورانی برای انتخاب فیلم برای اسکار انتخاب تعیین شده‌اند که همه در کار فیلم و سینما اهل نظر هستند این داوران در تیم ۱۲ نفره جمع شده و نظر آن‌ها انتخاب گذشته بوده است.

ایلنا: علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است که کسانی که نظر به انتخاب این فلیم داده‌اند همه اهل فن بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم ختم سید محمد حسینی شوهر خواهر کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجحلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره نحوه انتخاب فیلم گذشته برای حضور در اسکار گفت: از سالهای قبل هیئت داورانی برای این امر تعیین شده‌اند که همه در کار فیلم و سینما اهل نظر هستند این داوران در تیم ۱۲ نفره جمع شده و نظر آن‌ها این انتخاب بود.

وی با بیان اینکه هنوز من فیلم گذشته را ندیدم تا در مورد آن قضاوت کنم در خصوص انتخاب این دو فیلم عنوان کرد: فیلم گذشته و فیلم دربند بین حدود ۵۳ فیلمی که معرفی شدند به عنوان بهترین فیلم‌ها انتخاب شدند ظاهراً هیئت داوران به این نتیجه رسیدند که بین این دو فیلم، فیلم گذشته را انتخاب کنند.

در ادامه خبرنگاری از جنتی پرسید که آیا فیلم با نظر شما به اسکار رفته است که وی پاسخ داد: وقتی داوران در خصوص فیلم نظر بدهند به اسکار خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز