خبرگزاری کار ایران

شنبه ۲۰ مهر ماه،

آخرین فیلم جکی چان به صورت سه بعدی در ایوان شمس اکران می‌شود

کد خبر : ۱۱۱۱۸۳

میراثچینی آخرین فیلم جکی چان، بازیگر مشهور هنگ کنگی است که به تازگی در سینماهای آمریکا اکران شده و نسخه دوبله فارسی شده آن از روز شنبه ۲۰ مهرماه به صورت سه بعدی در ایوان شمس به روی پرده می‌رود.

ایلنا: اکران فیلم سینمایی «میراثچینی» از بیستم مهرماه در ایوان شمس به صورت سه بعدی آغاز می‌شود.


به گزارش ایلنا، میراثچینی آخرین فیلم جکی چان، بازیگر مشهور هنگ کنگی است که به تازگی در سینماهای آمریکا اکران شده و نسخه دوبله فارسی شده آن از روز شنبه ۲۰ مهرماه به صورت سه بعدی در ایوان شمس به روی پرده می‌رود.


این فیلم با عنوان Chinese Zodiac محصول سال ٢٠١٢ هنگ کنگ است که در ایران با عنوان «میراثچینی» ترجمه شده و داستان شخصی(جکی چان) است که برای بازگرداندن اشیاء قدیمی چینی از دست قاچاقچیان به کشورش تلاش می‌کند. کارگردانی این فیلم را جکی چان بر عهده دارد و خودش نیز نقش اصلی آن را بازی کرده است.


بنابراین گزارش، با توجه به اینکه مجموعه ایوان شمس به سیستم استاندارد و به روز بین المللی مجهز می‌باشد، مخاطبان عینک‌هایی را که هنگام ورود به سالن تحویل می‌گیرند، دیگر پس از پایان فیلم نیازی به استرداد آن نیست و عینک‌ها نزد خودشان باقی خواهد ماند. به همین منظور بهای بلیت تعیین شده ۱۰ هزار تومان و هزینه تهیه عینک که ۴ هزار تومان است جداگانه محاسبه می‌شود و عینک‌هایی که توسط مخاطبان خریداری می‌شود با هر بار مراجعه به سینما قابل استفاده می‌باشد.


پیش از این نیز در ابتدای سال جاری فیلم سینمایی آقای الف و انیمیشن زامبزیا در ایوان شمس با همین سیستم به روز و جدید سینمای دیجیتال به صورت سه بعدی اکران شده است.


لازم به ذکر است که فیلم سینمایی میراثچینی در پردیس سینمایی آزادی نیز از روز چهارشنبه ۱۷ مهرماه به صورت سه بعدی و تک سئانس به روی پرده می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز