خبرگزاری کار ایران

به سردبیری مسعود نجفی،

کتاب جشنواره فیلم کودک منتشر شد

کد خبر : ۱۱۱۷۳۸

کتاب جشنواره فیلم کودک در قطع رحلی آماده شده حاوی اطلاعات کامل جشنواره شامل فیلم‌ها، کارگردانان، بزرگداشت‌ها، داوران و سایر آثار دیگر است.

ایلنا: کتاب فیلم شناخت بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به سردبیری مسعود نجفی در روز دوم جشنواره رونمایی شد.


به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری بیست و هفتمین جشنواره بینم‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، این کتاب که در قطع رحلی آماده شده حاوی اطلاعات کامل جشنواره شامل فیلم‌ها، کارگردانان، بزرگداشت‌ها، داوران و سایر آثار دیگر است.

از ویژگی‌های کتاب این دوره می‌توان به طراحی متفاوت بخصوص جلد آنکه با برش یک پروانه متمایز شده است اشاره کرد.

همچنین عکس داوران و بزرگداشت‌ها مشغول بازی با کودکان طراحی شده و سرفصل‌ها نیز به صورت اوریگامی با برش کاغذ و عکاسی متناسب با هر بخش آماده شده است.


در کاتالوگ این دوره برای اولین بار بخش فیلمنامه کامل معرفی شده و در بخش عکس و پوس‌تر نیز عکس و بیوگرافی حاضران در این بخش به چشم می‌خورد.


در ابتدای این کتاب دست‌نویس ۱۴ سینماگر درباره جشنواره کودک درج شده است.


محمد تهرانی مدیریت اجرایی و طا‌ها ذاکر مدیریت هنری این کتاب را عهده‌دار بودند و عکسهای کتاب توسط حسن هندی گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز