خبرگزاری کار ایران

با حضور اهالی سینما، مدیران و مهمانان؛

ضیافت شهردار اصفهان در چهارمین شب جشنواره کودک برپا شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۵۲

ضیافت شهردار اصفهان با حضور مهمانان جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در رستوران چهلستون مهمانسرای عباسی برپا شد.

ایلنا: ضیافت شهردار اصفهان با حضور مهمانان جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در رستوران چهلستون مهمانسرای عباسی برپا شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، شهردار اصفهان در ضیافتی به مناسبت برگزاری بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، میزبان هنرمندان و اهالی سینمای کودک، اهالی رسانه‌های گروهی و مهمانان جشنواره بود.
در ابتدای این ضیافت شام، مجری برنامه، از طرف خانواده شهرداری اصفهان و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به مهمانان خیرمقدم گفت و اظهار داشت: یک دهه مدیریت شهرداری را به مسئولان شهرداری اصفهان تبریک می‌گویم زیرا آن‌ها خدمت ماندگاری را برای این شهر به یادگار گذاشته‌اند و ضیافت امشب شهردار اصفهان دکتر سقائیان‌نژاد، به همین مناسبت است.
در ادامه این مراسم، داریوش فرضیایی(عمو پورنگ) گفت: برای من بسیار سخت است در این جمع صحبت کنم اما در طول این چند روز که در اینجا اقامت داشتم بسیار خوش گذشت.
در ادامه، جهانبخش سلطانی بازیگر اصفهانی سینما و تلویزیون گفت: بیست و هفتمین دوره جشنواره کودک را تبریک می‌گویم. من از دکتر سقائیان‌نژاد شناخت کافی دارم. او انسانی دانشمند و فرهیخته است که جهت رشد و تعالی هنر زحمات زیادی کشیده است. خدا را شکر می‌کنیم چنین انسان متعهدی شهردار اصفهان است، زیرا آنچه را که انجام می‌دهد، برگرفته از ایمانش است. شاید هنرمندان شهرهای دیگر و تهران به ایشان ارادات نداشته باشند، اما ما اصفهانی‌ها به او افتخار می‌کنیم.
در ادامه بهنوش طباطبایی گفت: خسته نباشید به همه عزیزانی که جشنواره به طور منظم به اینجا رساندند. ما خاطرات خوبی از اصفهان داریم زیرا همسر من اصفهانی است و ما به اصفهان بسیار سفر می‌کنیم.

حسام نواب‌صفوی گفت: امسال سال دومی است که در جشنواره شرکت دارم و با فیلم عملیات مهد کودک به اصفهان آمده‌ام. خوشحالم که این فیلم تاکنون بالا‌ترین آرای مردمی را به دست آورده و خوشحالی دیگرم برای این است که جشنواره در این شهر تاریخی برگزار می‌شود.
حسن پورشیرازی نیز در این ضیافت گفت: من نیز مانند همه خوشحالم که امسال به جشنواره آمدم و امیدوارم سال‌های بعد نیز جشنواره بهتر برگزار شود. وی با اشاره به فیلم‌هایی که دیده است، گفت: در میان فیلم‌هایی که دیدم تعدادی از آن‌ها مربوط به فیلم‌های فیلمسازان اصفهانی بود که فیلم‌های خوبی بودند.
مجید مظفری نیز گفت: مردم اصفهان و شهر اصفهان هرچه بیشتر از این جشنواره‌ها داشته باشند باعثرشد فرهنگیشان می‌شود زیرا آن‌ها مردمی فرهیخته هستند. امیدوارم که تعداد این جشنواره‌ها بیشتر باشد و باید از شهردار اصفهان برای حمایت از جشنواره و برگزاری این ضیافت تشکر کنم.
مهدی باقربیگی نیز ضمن خیرمقدم به هنرمندان گفت: باید از مسئولان که کمک کردند این جشنواره به این خوبی برگزار شود، تشکر کنم و امیدوارم سال آینده جشنواره فیلم کودک، تولیدات بومی‌اش نیز بیشتر شود.
در پایان محمد قطبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان نیز گفت: از شما هنرمندان که به خانه خودتان اصفهان مهد فرهنگ و تمدن آمدید تشکر می‌کنم. امیدوارم اصفهان پایتخت برگزاری جشنواره فیلم کودک برای همه سال‌ها شود.
در این برنامه مهمانان شاهد اجرای برنامه دف نوازی بودند.
گفتنی است در این مراسم مهمانانی همچون علیرضا رضاداد، جواد اردکانی، هاشم میرزاخانی، حامد بهداد، حسام نواب صفوی، فرزاد اژدری، غلامرضا آزادی، علی روئین تن، محمد تقی فهیم، محمود گبرلو، محمدعلی طالبی، سیروس حسن‌پور، داریوش فرضیایی، حسن پورشیرازی، داریوش بابائیان، سیدهادی منبتی، پریوش نظریه، جهانبخش سلطانی، محمد قربان‌پور، صادق صادق دقیقی، سعید ابراهیمی‌فر، علی شاه حاتمی، علی قوی تن، بهنوش طباطبایی، مهدی پاکدل، پوران درخشنده، مجید رضابالا نیز حضور داشتنئد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز