خبرگزاری کار ایران

در حاشیه جشنواره فیلم کودک رخ داد:

بازدید میرعلایی از یک موسسه خیریه و حضور کودکان شین آباد

کد خبر : ۱۱۲۱۰۱

دانش‌آموزان مدرسه شین آباد برای حضور در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان وارد اصفهان شده بودند و تا دوشنبه هفته آینده در این شهر اقامت خواهند داشت.

ایلنا: استقبال از کودکان دانش آموز مدرسه شین آباد با حضور احمد می‌رعلایی و پوران درخشنده در باغ زره سازی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، در این دیدار احمد میرعلایی با کودکان آسیب دیده و والدین آن‌ها دیدار کرد و بر سر این کودکان دست محبت کشید.

در این دیدار، کودکان و والدین آن‌ها با سیداحمد میرعلایی و پوران درخشنده عکسی به یادگار گرفتند.


در ادامه، کودکان مدرسه شین‌آباد به هتل محل اقامت خود رفتند تا برای دیدن فیلم‌های بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان راهی سینماهای جشنواره شوند.


حسینعلی شهیدی و علی زارعان از دیگر حاضران در این مراسم بودند.


بچه‌های مدرسه شین‌آباد ضمن بازدید از اماکن دیدنی اصفهان، میهمان ویژه برنامه عمو پورنگ خواهند بود و همچنین قرار است در مراسم پایانی جشنواره حاضر شوند.


دانش‌آموزان مدرسه شین آباد برای حضور در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان وارد اصفهان شده بودند و تا دوشنبه هفته آینده در این شهر اقامت خواهند داشت.

همچنین سیداحمدمیرعلایی دبیر جشنواره کودک، به همراه گروهی از هنرمندان و مهمانان جشنواره و اهالی رسانه از موسسه خیریه «دست‌های مهربان» که در حمایت از ایتام و زنان سرپرست خانوار فعالیت می‌کند در محل این موسسه دیدار کردند.


در ابتدای این مراسم یکی از مسئولان بنیاد خیریه دست‌های مهربان، توضیحاتی درباره چگونگی فعالیت این بنیاد ارائه کرد و گفت: این موسسه در کل کشور شعبات گوناگون دارد و در چهار شهر تهران، کرج، تبریز و اصفهان به حمایت از ایتام می‌پردازد. موسسه از سال ۸۳ آغاز به کار کرد و در کل کشور حدود ۸۰۰۰ مدد جو دارد این موسسه در اصفهان یک صد کودک به همراه خانواده یشان ۳۰۰ نفر هستند تحت حمایت خود دارد. همچنین حدود یک میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان طی سه ماه گذشته در قالب سفرهای زیارتی و کمک‌های نقد از کودکان حمایت شده و مستمری‌های نقدی، سبد کالا و بیمه نیز به این کودکان و خانواده‌های آن‌ها اختصاص داده شده است.


پس از ادای این توضیحات توسط یکی از مسئولین این موسسه، اجرای سرود بوی ماه مهر توسط کودکان با نظم و ترتیب در حضور میهمانان برگزار شد. دنیا فنی‌زاده نیز در این سرود با کودکان همخوانی کرد که با تشویق میهمانان و حاضرین همراه بود.

سید احمد می‌رعلایی دبیر جشنواره با اهداء شاخه گل و عیدی با تک تک کودکان دیدار کرد.


در این مراسم، از طرف موسسه «دست‌های مهربان» لوح تقدیرهایی به احمد می‌رعلایی، پوران درخشنده، دنیا فنی‌زاده، رسول توکلی و سیروس حسن‌پور اهداء شد.


در انتهای این مراسم احمد میرعلایی گفت: به نمایندگی از جمع حاضر به خاطر کمک به این موسسه و به پیشنهاد خانم درخشنده فیلم «هیس دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» را ظرف دو هفته آینده در یک روز طی سه سانس به صورت همت عالی اکران خواهیم کرد و سه جلسه نقد و بررسی برای آن برگزار خواهد شد تا خانواده‌ها فیلم را ببینند و در نقد بررسی آن حضور داشته باشند. برنامه‌هایی هم داریم که فیلم‌های دیگری را در ژانر کودک و نوجوان به این شکل به نفع خیریه برگزار کنیم.


در پایان این مراسم حاضران در مراسم هنرمندان حاضر، احمدمیرعلایی دبیر جشنواره و جعفر گودرزی مدیر اجرایی جشنواره، عکسی به یادگار با کودکان تحت پوشش این مؤسسه گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز