خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد:

بابک زنجانی چه اهدافی را در سینما دنبال می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۰۸

ساخت سالن‌های سینمایی در کیش و قشم، ساخت شهرک تهران قدیم، ساخت دو استودیوی صدا و تصویر و سرمایه‌گذاری در سه فیلم سینمایی ازجمله فعالیت‌های بابک زنجانی در سینما است.

ایلنا: بابک زنجانی از سرمایه گذاری جدی خود و مجموعه‌اش در سینما خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، شب گذشته(۳ آبان) در حاشیه مراسم رونمایی فیلم نقش نگار، بابک زنجانی در جمع خبرنگاران حضور یافت و با اشاره به حضور خود در سینما گفت: ما به جز فیلم نقش نگار؛ در دو فیلم دیگر به نام‌های هیچ کجا هیچ کس و سیزده را نیز سرمایه گذاری کرده‌ایم. هدف ما این است که سینما را به سودآوری برسانیم و مجموع هولدینگ ما دنبال این است که مجموعه‌های که سودآوری ندارند را به سودآوری برسانیم.
وی ادامه داد: ورزش و سینما در این امر برای ما بسیار مهم است تا امروز سینما فقط با هنر هنرمندان رشد کرده است و زیاد سودده نبوده است اما ما قصد داریم تا کمک کنیم سینما به سوددهی برسد.
زنجانی با اشاره به وضعیت امور فنی سینما گفت: در بخش امور فنی مشکلات زیادی وجود دارد ما هم اکنون در بخش فنی بهترین دوربینهایی را که به دلیل تحریم امکان ورود وجود نداشته است را خریداری کردیم و وارد کرده‌ایم در بخش صدا هم دستگاههای خوبی خریداری شده است و درحال کار است.
زنجانی افزود: در خیابان دولت یک استودیویی ضبط تصویر و یک استودیویی صدا با آخرین تکنولژی روز آماده کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در بخش سالن سازی نیز وضعیت سالن‌ها اصلا خوب نیست و قصد داریم سالن‌های سینمایی را بازسازی کنیم. در کیش و قشم سه سینما در حال ساخت داریم سینماهای که هر کدام سه سالن دارندکه قابلیتهای خوبی دارد و در بخش شهرک سازی نیز در حال انجام پروژه‌های هستیم در کیش و قشم تهران قدیم را که بخش مهمی از آن خیابان لاله زار تهررن است را نیز بازسازی کردیم همچنین قصدداریم تا سالن تا‌تر بسازیم.
زنجانی افزود: در خیابان دولت یک استودیویی ضبط تصویر و یک استودیویی صدا با آخرین تکنولژی روز آماده کرده‌ایم.
وی ادامه داد: امیر جعفری مشاور هنری من است؛ مدیرعامل بخش هنری هم محمود دینی است. طرح‌هایی را که وارد می‌شود؛ توسط تیمی بررسی می‌شود. ما در دولت روحانی؛ امیدواریم به سینما کمک کنیم تا رشد کند.

بابک زنجانی به گفته خودش دارای بیش از ۷۰ شرکت ازجمله شرکت هولدینگ توسعه سورینت قشم، " اولین بانک سرمایه گذاری اسلامی "(به انگلیسی: First Islamic Investment Bank) در مالزی، سهامدار شرکت هواپیمایی انور ترکیه، مؤسسه مالی اعتباری در امارات و بانک ارزش تاجیکستان است. او همچنین شرکت‌هایی در دوبی، ترکیه و تاجیکستان دارد. در یکی از قطعنامه‌های تحریم اتحادیه اروپا که از او اسم برده شده ۱۵ شرکت منتسب به او نام ثبت شده است. زنجانی همچنین مالک و رییس هیات مدیره باشگاه فوتبال راه‌آهن است. وی رئیس هیئت مدیره هواپیمایی قشم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز