خبرگزاری کار ایران

قسمت دوم سریال شاهگوش ۸آبان توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۵۰

در قسمت دوم شاهگوش که از فردا چهارشنبه ۸ آبان توزیع می‌شود، شاهد آغاز بازی‌ها در لوکیشن کلانتری ۱۰۰ ملت که مهم‌ترین لوکیشن سریال است خواهیم بود.

ایلنا: قسمت دوم سریال شاهگوش چهارشنبه ۸ آبان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طبق برنامه ریزی انجام شده مبنی بر توزیع دو هفته در میان هر قسمت شاهگوش قرار بود تا قسمت دوم این سریال، دو هفته بعد از توزیع قسمت اول روانه بازار شود اما تقارن زمان توزیع قسمت دوم با دهه اول محرم و ایام سوگواری شهادت امام حسین علیه السلام، سید محمد امامی و مهران برومند، تهیه کنندگان سریال وهمین طور شرکت تصویر گس‌تر پاسارگاد را بر آن داشت تا برای احترام به این ایام و همین طور رفع شائبه عدم توزیع قسمت دوم در زمان مقرر، قسمت دوم شاهگوش را در فاصله یک هفته بعد از توزیع قسمت اول، توزیع کنند.

در قسمت دوم شاهگوش که از فردا چهارشنبه ۸ آبان توزیع می‌شود، شاهد آغاز بازی‌ها در لوکیشن کلانتری ۱۰۰ ملت که مهم‌ترین لوکیشن سریال است خواهیم بود. در این قسمت بازی فرهاد اصلانی در نقش سرگرد اسد خفته و رئیس کلانتری، حمیدرضا آذرنگ، شهرام حقیقت دوست، احمد مهران فر، هادی کاظمی، حسین سلیمانی و… آغاز خواهد شد.

قسمت سوم سریال شاهگوش بعد از دهه اول محرم، توزیع خواهد شد و روند توزیع نیز به‌‌ همان روش هر دوهفته، یک دی وی دی ۶۵ تا ۷۰ دقیقه‌ای انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز