خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد:

نظر ایوبی درباره فیلم فاخر و ورود بابک زنجانی به سینما

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۵۷

هدف این است که به جای حمایت ۱۰۰ درصدی از تولید به سمت حمایت پخش و اکران برویم / درباره نحوه حضور بابک رنجانی؛ آمدن سرمایه‌گذران به سینما را باید به فال نیک گرفت.

ایلنا: حجت الله ایوبی(رئیس سازمان سینمایی) از توجه بیشتر سازمان سینمایی به بحثاکران و و پخش به جای تولید فیلم فاخر خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الله ایوبی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بنیاد سینمایی در جمع خبرنگاران درباره وضعیت خانه سینما گفت: خانه سینما مشکلی بود که حل شد و بازگشایی معقول خانه سینما و اتفاقاتی که بعد از آن افتاد و انتخابات اصناف یک فضای متقابل و یک آرامش را در سینمای ایران بوجود آورده است.
وی ادامه داد: سینمای ما امروز با چالش‌های مختلفی مواجه است. یکی از چالشهای جدی سینمای ما این است که مخاطبان نتوانستند با سینمای ایران ارتباط برقرار کنند. از طرفی تعداد مخاطبان ما به شدت ریزش کرده است و بسیاری از سالنهای ما با مشکل مواجه هستند.
ایوبی تاکید کرد: مسئله حرکت به سوی دیجیتال کردن تمامی سالن‌ها را جز اولویت اول می‌دانیم و امیدوار هستیم تا مشکلات را حل کنیم در این راه باید ارتباط معقول بین دولت و حمایت دولتی و ساخت فیلم در دستور کار باشد و به زودی آیین نامه و شیوه حمایت از سینما را منتشر می‌کنیم.
وی درباره تغییر مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران گفت: ما به تدریج تغییرات را انجام می‌دهیم و جایی که نیاز به تغییر نباشد؛ تغییر صورت نمی‌گیرد.
ایوبی درباره حضور ناصر ملک مطیعی و بابک زنجانی در سینما و مجوزی که برای فیلم نقش نگار صادر شده است، گفت: مجوزی که سازمان سینمایی داده است به فیلم نقش نگار داده شده و درباره جزئیات بحثنشده است. درباره نحوه حضور بابک رنجانی یا حضور ناصر ملک مطیعی بررسی ریزی نشده است و اما آمدن سرمایه گذران به سینما را باید به فال نیک گرفت زیرا سینما نیاز به سرمایه دارد و دولت نمی‌تواند تنها سرمایه گذار سینما باشد.
وی با اشاره به روند تولید فیلمهای فاخر و حمایت دولت گفت: در اینکه حتما باید دولت از سینما حمایت کند شکی نیست و این حمایت همیشه بوده و خواهد بود اما واژه فاخر یعنی پروژه که برای مردم ایران ساخته شود اما اگر فیلمی ساخته شود و مردم فیلم را نبینند فاخر نیست. فیلم فاخر فیلمی است که مردم می‌بییند و در ساخت آن دولت همکاری می‌کند.
وی ادامه داد: در گذشته یکی از ایرادهای فیلم فاخر این بود که به نام فاخر اثری تولید شده است که از طرف مردم مورد استقبال قرار نگرفته است.
وی با مهم دانستن سالنهای سینما گفت: هدف ما در بخش حمایتی این است که به جای حمایت ۱۰۰ درصدی از تولید به سمت حمایت از پخش و اکران برویم.
وی همچنین درباره صحبت‌های تازه اسدالله نیک‌نژاد کارگردان لاله گفت: در فیلم لاله ما سعی می‌کنم حق کسی تضعیف نشود و اینکه ایشان گفته است سیاسی کاری شده است نه نظر خود ایشان است و ما سیاسی کاری نکردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز