خبرگزاری کار ایران

تندیس طلایی فیلم رشد برای «بچه گربه»

کد خبر : ۱۱۷۵۵۰

فیلم «بچه گربه» در ادامهٔ موفقیت‌های بین‌المللی خود این بار جایزه اول هیات داوران چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد را در بخش پویانمایی(انیمیشن) دریافت کرد.

ایلنا: براساس رای هیات داوران جشنواره در بخش پویانمایی فیلم «بچه گربه» به کارگردانی شیوا صادق‌اسدی رتبه اول و فیلم‌های «بابا بزرگ عجیب من» از دینا ولیکوفسکایا روسیه، «اورسوس» از رینیس پترسونز از لتونی، «سلطان و آهو» پروین تجوید از ایران و «نقاشی پرنسس» از یوهانس وایلانه کلادوس مورشهویزر از آلمان به ترتیب رتبه‌های بعدی را کسب و در مراسم پایانی از کارگردان‌های آن‌ها تجلیل به عمل آمد.
به گزارش ایلنا، فیلم پویانمایی بچه گربه تولید امور سینمایی کانون به کارگردانی شیوا صادق اسدی تاکنون جایزه‌هایی زیادی را از جشنواره‌های مختلف دریافت کرده است.
این فیلم پویا‌نمایی به بیان عواطف و احساسات دختر بچه‌ای خردسال می‌پردازد که با پدر و مادرش زندگی می‌کند اما پدر و مادری که چندان هم پذیرای او نیستند چون غرق در مسایل و مشکلات خود هستند.
یک روز دختربچه متوجه تولد بچه‌گربه‌ای در حیاط خانه‌شان می‌شود و کم کم غرق در زندگی گربه‌ها می‌شود و دنیایش دیگر نه دنیای آدم‌ها، بلکه دنیای گربه‌ها است…
فیلم «بچه گربه» با تکنیک رنگ روغن روی شیشه با مدت زمان ۱۱ دقیقه در امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است.
مراسم پایانی چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد جمعه ۱۰ آبان در سینما فلسطین برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز