خبرگزاری کار ایران

با رای اعضائ شورای مرکزی؛

محمود سماک باشی؛ رئیس انجمن صدای سینمای ایران شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۸۹

محمود سماک باشی به عنوان رئیس، بهمن اردلان به عنوان نایب رئیس، بهمن حیدری به عنوان خزانه‌دار، یدالله نجفی به عنوان منشی و مازیار شیخ محبوبی به عنوان سخنگو و مسئول روابط عمومی انجمن صدای سینمای ایران انتخاب شدند.

ایلنا: بعداز انتخابات پرشور و منسجم مجمع عمومی عادی انجمن صدای سینمای ایران؛ در ۱۴ آبان؛ اولین جسله رسمی هیئت مدیره با حضور اعضای اصلی، بازرس و بازرس علی البدل، برای اجرای ماده ۴۵ اساسنامه درتاریخ ۱۸ آبان محل دائمی انجمن(خانه سینمای ایران واقع در خیابان بهار) تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از اعضای انجمن بابت حضور گسترده در مجمع عمومی، همچنین قدردانی و سپاس از زحمات اعضائ هیئت مدیره دوره قبل انجمن به ویژه امیرحسین سحر خیز، رضا نریمی‌زاده، امیرحسین قاسمی و علیرضا علویان مقرر شد تا براساس مفاد ماده ۴۵ اساسنامه انجمن نسبت به انتخاب هئیت رئیسه جدید اقدام به عمل آید که متعاقب آن با اکثریت مطلق آرا محمود سماک باشی به عنوان رئیس، بهمن اردلان به عنوان نایب رئیس، بهمن حیدری به عنوان خزانه دار، یدالله نجفی به عنوان منشی و مازیار شیخ محبوبی به عنوان سخنگو و مسئول روابط عمومی انجمن صدای سینمای ایران انتخاب شدند.

همچنین مقرر شد از این تاریخ، کلیه اخبار و اطلاعات صنف فقط از طریق روابط عمومی وسخنگوی انجمن منتشر شود، در غیر اینصورت هیچگونه مسئولیتی متوجه انجمن صدای سینمای ایران نخواهد بود.

انجمن صدای سینمای ایران در دور جدید ماموریت خود، امیدوار است بتواند ضمن توجه به کلیه شرایط و ضوابط اجرایی نسبت به وظایف محوله؛ با دقت نظر به اهداف بلند مدت اقدام نماید؛ تا مسیر پیش رو برای دستیابی هرچه بیشتر و بهتر صدای سینمای کشور بوجود آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز