خبرگزاری کار ایران

امین زندگانی به شاهگوش اضافه شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۲۹

با پایان ایام عزاداری، سومین قسمت شاهگوش، چهارشنبه ۲۹ آبان توزیع می‌شود.

ایلنا: بعد از پخش دو قسمت اول سریال شاهگوش در شبکه نمایش خانگی، فرا رسیدن دهه اول محرم، باعثوقفه‌ای کوتاه در پخش اولین سریال داود میرباقری در این رسانه شد ولی با پایان ایام عزاداری، سومین قسمت شاهگوش، چهارشنبه ۲۹ آبان توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا، برای جبران وقفه پیش آمده، شرکت تصویر گستر پاسارگاد که وظیفه تهیه، توزیع و پخش این سریال را برعهده دارد قسمت چهارم شاهگوش را با فاصله کمی از پخش قسمت سوم، توزیع خواهد کرد.

در حالیکه قسمت سوم شاهگوش توزیع می‌شود پیوستن بازیگران مطرح به شاهگوش ادامه دارد. بعد از رضا کیانیان وهانیه توسلی، این بار امین زندگانی هم جمع بازیگران سریال پیوست. شاهگوش، چهارمین همکاری امین زندگانی با داود میرباقریست. اولین همکاری زندگانی ۴۱ ساله با این کارگردان کارکشته، ۱۷ سال پیش شکل گرفت و او در چند سکانس سریال «امام علی» بازی کرد. اما اولین همکاری رسمی میرباقری و زندگانی در سریال «معصومیت از دست رفته» شکل گرفت. زندگانی، زید پسر شوذب خزانه دار بود. مسلم بن عقیل، سومین نقشی بود که امین زندگانی برای داود میرباقری در سریال «مختارنامه» بازی کرد. زندگانی، ابتدا قرار بود نقش یکی از فرماندهان مختار را بازی کند اما دست سرنوشت، او را پیک امام حسین در کوفه کرد تا نقشی ماندگار خلق شود و حالا او برای چهارمین بار در سریال «شاهگوش» با میرباقری همکاری می‌کند.

اما چهارمین تجربه بازی زندگانی در اثری از میرباقری، تفاوتی اساسی با کارهای قبلی دارد آن هم این است که شاهگوش، سریالی امروزی، کمدی و در فضای شبکه نمایش خانگی است. زندگانی در شاهگوش، نقش عطا را که یک مجری تلویزیونی است بازی می‌کند. او از جمله شخصیت‌هایی است که در مظان اتهام تصادف با رحمان کله پز(اکبرعبدی) است و با حضور در کلانتری ۱۰۰ ملت به سئوالات سرگرد اسد خفته(فرهاد اصلانی) پاسخ می‌دهد.

به این ترتیب در حالیکه هنوز مسیری طولانی پیش روی شاهگوش است؛ امین زندگانی هم به جمع بازیگرانی مانند فرهاد اصلانی، مرجانه گلچین، اکبرعبدی، محسن تنابنده، طناز طباطبایی، حمیدرضا آذرنگ، احمد مهران فر، هادی کاظمی، شهرام حقیقت دوست، الهام پاوه‌نژاد، رسول نجفیان، سیروس گرجستانی، حامد میرباقری، حسین سلیمانی، محسن سلیمانی، رضا کیانیان، هانیه توسلی و… اضافه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز