خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد:

آخرین وضعیت پروژه‌های لاله، رنج و سرمستی و فیلم مستند پسر شمقدری

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۱۳

باید مالکیت فیلم لاله معین شود. فیلم‌های رنج و سرمستی و شهابی از جنس نور در مرحله تدوین است.

ایلنا: رئیس مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اعلام کرد که در آخرین تصمیم گیری درباره فیلم سینمایی لاله مشخص شد تا زمانی که مالکیت فیلم وضعیتش روشن نشود؛ تصمیم جدیدی برای فیلم گرفته نشود و پولی به فیلم تعلق نگیرد.

طباطبایی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب گفت: در آخرین بررسی‌ها مشخص شد که بحثمالکیت فیلم همچنان حل نشده و تا زمانی که بحثمالکیت این فیلم کاملاً روشن و تعیین نشود، امکان ادامه فعالیت همچنان وجود ندارد.

وی ادامه داد: باید وضعیت مالکیت فیلم لاله برای مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی معین شود. از طرف دیگر برای ساخت این فیلم قرار بوده که یک شریک داخلی و یا خارجی تعیین شود. ما امروز به دنبال یافتن این شریک برای مشارکت در فیلم هستیم تا ساخت فیلم ادامه پیدا کند.

مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ادامه داد: براساس آخرین بررسی‌ها و آنچه که سازندگان به ما اعلام کردند ادامه ساخت فیلم نیاز به ۵ میلیارد تومان بودجه دارد. اما ما در تلاش هستیم که با رایزنی و صحبت این میزان را کاهش دهیم.

طباطبایی‌نژاد درباره وضعیت فیلم‌های رنج و سرمستی به کارگردانی جهانگیر الماسی و شهابی از جنس نور به کارگردانی محمدرضا اسلاملو گفت: این دو فیلم ساختشان به پایان رسیده و درحال طی مراحل پایانی است و درمرحله تدوین قرار دارد.

وی همچنین درباره فیلم مستندی به نام شهید بازسازی که قرار بوده به کارگردانی پسر شمقدری با بودجه مرکز گسترش ساخته شود، گفت: ازسوی مرکز در دوره قبل برای این فیلم ۹۰ میلیون تومان بودجه تعیین شده بود که ۴۰ میلیون تومان به سازندگان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: سازندگان فیلم خودشان اعلام کردند که فیلم را به سرانجام می‌رسانند و بعد از پایان آن را برای ارزیابی به ما ارائه می‌کنند و ما براساس ارزیابی کار با آن‌ها تسویه می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز