خبرگزاری کار ایران

۱۳۷ فیلم مستند متقاضی شرکت در جشنواره فجر شدند

کد خبر : ۱۲۲۷۰۳

طی روزهای آتی با معرفی هیات انتخاب مستند؛ کار بازبینی و انتخاب آثار مستند برای حضور در فجر آغاز خواهد شد.

ایلنا: شورای سیاست گذاری جشنواره بین المللی فیلم فجر، در آخرین جلسه خود، با توجه به زمان نزدیک برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و جشنواره بین المللی مستند سینما حقیقت، تصمیم گرفت؛ مستند‌های شرکت کننده در جشنواره حقیقت بتوانند در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شرکت کنند.

به گزارش ایلنا، در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های ستاد جشنواره ارایه شد که در نخستین گام به در خواست بخشی از جامعه سینما گران مستند توجه و تصمیم فوق اتخاذ شد.

سینما گران مستند، علاوه بر حضور در جشنواره سینما حقیقت، به جشنواره فجر به عنوان ظرفیت کلان سینما نگاه می‌کنند.
این تصمیم شورای سیاستگذاری به منظور ایجاد همسویی بیشتر میان اهداف و سیاستهای جشنواره‌هایی است که توسط سازمانهای وابسته به سازمان سینمایی برگزار می‌شود.

تا پایان مهلت تقاضای شرکت در جشنواره فیلم فجر(پنجشنبه ۳۰ آبان) تعداد ۱۳۷ اثر مستند بلند متقاضی شرکت در جشنواره فجر شدند.

طی روزهای آتی با معرفی هیات انتخاب مستند کار بازبینی و انتخاب آثار مستند برای حضور در فجر آغاز خواهد شد و با تصمیمی که شورای سیاستگزاری اتخاذ نموده است؛ محدودیتی برای بازبینی و انتخاب آثار به نمایش در آمده در سینماحقیقت وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز