خبرگزاری کار ایران

تدوین «شیار ۱۴۳» پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۲۳

فیلم سینمایی «شیار۱۴۳» به تهیه کنندگی ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی به کارگردانی نرگس آبیار ساخته شده است.

ایلنا: تدوین فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار، توسط پیمان خاکسار به پایان رسید و صداگذاری این فیلم سینمایی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، پیمان خاکسار، تدوینگر، درباره ویژگی‌های این فیلم گفت: نویسنده و کارگردان فیلم شیار ۱۴۳ از زاویه جدیدی به موضوع پرداخته و فیلم نگاه نویی به مقوله جنگ دارد.

وی همکاری مجدد خود با آبیار را تجربه تازه‌ای خواند و افزود: فیلم قبلی خانم آبیار درباره یک زن خانه‌دار بود و در یک فضای شهری می‌گذشت؛ اگرچه محوریت فیلم شیار۱۴۳ هم یک زن هست، اما این زن این‌بار روستایی و جاافتاده‌تر است. فیلم قبلی بازیگران کمتری داشت، ولی این فیلم به علت داشتن بازیگران بیشتر و همچنین قصه خاص‌اش کارگردانی ویژه‌تری دارد و در نتیجه سخت‌تر است.

مترجم کتاب‌های باشگاه مشت زنی، سومین پلیس، یکی مثل همه و… در پایان درباره تدوین این فیلم سینمایی افزود: تدوین فیلم بطور همزمان شروع شد. محل فیلمبرداری در کرمان بود و از آنجا راش‌ها را برای من می‌فرستادند؛ البته باید بگویم فیلمبردای با وسواس بسیار صورت گرفته بود، در نتیجه با توجه به حجم راش‌ها من هم باید با وسواس تمامی آن‌ها را نگاه می‌کردم و از میان آن‌ها بهترین‌ها را انتخاب می‌کردم. کار تدوین دو ماه پس از فیلمبردای به پایان رسید. در ‌‌‌‌نهایت می‌توانم بگویم تدوین این کار برای من تجربه پرزحمت اما لذت بخشی بود.

فیلم سینمایی «شیار۱۴۳» به تهیه کنندگی ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی در بخش خصوصی تولید شده و برخی از عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: نرگس آبیار، مجری طرح: بهزاد هاشمی، مدیر تولید: محمد یمینی، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمان فر، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، مدیر صدابرداری: کامران کیانرسی، دستیار تهیه: حمیدرضا بختیاری، دستیار اول و برنامه ریز: روزبه سجادی حسینی، مدیر تدارکات: مهرداد زحمتکش، طراح جلوه‌های بصری و تیتراژ: فرید ناظر فصیحی، منشی صحنه: ماریا می‌رنژاد، عکاس: حمید جانی‌پور، مشاور رسانه‌ای: امیرحسین ثنائی، بازیگران: مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی، حسام بیگدلو، یداله شادمانی، زهرا مرادی، علی نفیسی، حمیده صادقی، سامان صفاری، محیا دهقانی و…

فیلم سینمایی «اشیا از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیک ترند» ساخته پیشین آبیار ضمن نمایش در جشنواره فیلم فجر، اردیبهشت ماه سال جاری در بخش اصلی جشنواره بین المللی فیلم شانگهای حضور داشت که مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز