خبرگزاری کار ایران

«مروارید» در اتریش به نمایش درمی‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۴۷

فیلم «مروارید» ساخته سیروس حسن‌پور که سابقه حضور در جشنواره‌های جیفونی(ایتالیا)، فیوجی(ایتالیا)، تامیل نادو(هند)، هیروشیما(ژاپن) و ریو(برزیل) را دارد، در بخش ویژه «صدای طبیعت» این رویداد معتبر سینمای کودک به نمایش درمی‌آید.

ایلنا: فیلم سینمایی «مروارید» به کارگردانی سیروس حسن‌پور در سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان «اولو» به نمایش درآمد.

به گزارش ایلنا، فیلم «مروارید» ساخته سیروس حسن‌پور که سابقه حضور در جشنواره‌های جیفونی(ایتالیا)، فیوجی(ایتالیا)، تامیل نادو(هند)، هیروشیما(ژاپن) و ریو(برزیل) را دارد، در بخش ویژه «صدای طبیعت» این رویداد معتبر سینمای کودک به نمایش درمی‌آید.

این فیلم که از محصولات بنیاد سینمایی فارابی است؛ در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان جوایز ویژه یونیسف(صندوق جهانی حمایت از کودکان) و ویژه «محمدالدوره» را به خود اختصاص داده بود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «شیر تو شیر» داستان فضل الله است که هنگام زایمان همسرش را از دست می‌دهد. بچه او تنها شیر آدمیزاد می‌خورد و همین اتفاق سرآغاز ماجراهای این فیلم در یک روستا است.

سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان «اولو» از ۲۷ آبان ماه در کشور اتریش آغاز شده و تا ۳ آذر ماه سال جاری ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز