خبرگزاری کار ایران

" پرویز " موفق در جشنواره‌های خارجی و محروم از اکران داخلی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۸۷

فیلم سینمایی پرویز درحالیکه در بیش از ده‌ها جشنواره خارجی به نمایش درآمده و مورد استقبال قرار گرفته است اما همچنان ازسوی وزارت ارشاد اجازه اکران دریافت نکرده است.

ایلنا: فیلم سینمایی پرویز به کارگردانی مجید برزگر به تازگی در جشنواره تالین استونی به نمایش درآمده و قرار است در چند جشنواره دیگر نیز به نمایش دربیاید. کارگردان این اثر می‌گوید: همچنان در داخل با مشکل اکران مواجه هستیم. گروهی از اعضای شورای پروانه نمایش وزارت ارشاد فیلم را فاقد استانداردهای سینمایی می‌دانند.

مجید برزگر(کارگردان فیلم پرویز) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به حضور فیلم پرویز در جشنواره تالین روسیه گفت: این فیلم به همراه فیلم گذشته به کارگردانی اصغر فرهادی در بخش پانورامای جشنواره حضور داشت و در سه نوبت به نمایش درآمد و جلسه مطبوعاتی آن نیز با حضور منتقدان سینمایی برگزار شد. همچنین فیلم مهمانی کامی به کارگردانی علی احمدزاده در بخش اصلی جشنواره حضور دارد. این جشنواره تا پنج روز آینده نیز ادامه دارد.

برزگر با اشاره به جشنواره‌های دیگری که فیلم پرویز در روزهای آینده در آن‌ها به نمایش درمی‌آید، گفت: از روز ۵ دسامبر فیلم در جشنواره کرالای هند به نمایش درمی‌آید و بعد از آن جشنواره فیلم چنای که در هند برگزار می‌شود؛ فیلم را به نمایش در خواهد آورد. در این نوع جشنواره فیلم پرویز در بخش اصلی حضور دارد.

وی ادامه داد: بعد از حضور فیلم در جشنواره چنای هند در یک جشنواره آمریکایی فیلم به نمایش در می‌آید و بعد از آن فیلم پرویز در جشنواره فیلم داکا در بنگلادش به نمایش در می‌آید.

فیلم پرویز به کارگردانی مجید برزگر هر چند تاکنون در بیش از ده‌ها جشنواره مختلف حضور پیدا کرده است اما تاکنون موفق به اکران و نمایش داخلی نشده و فقط دو نوبت در جشنواره فیلم فجر پارسال به نمایش در آمده است. براساس شنیده‌ها کارگردان تلاش دارد که حداقل بتواند برای فیلم در داخل اکران محدود بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز