خبرگزاری کار ایران

«ابراهیم در آتش» در جشنواره سینماحقیقت

کد خبر : ۱۲۴۶۰۶

ابراهیم در آتش مستندی درباره زنده یاد ابراهیم اصغرزادهِ مستندساز، فیلم‌ها و زندگی او است. این فیلم در مدت زمان ۴۰ دقیقه، روایت متفاوتی از زندگی این فیلمساز فقید را به تصویر کشیده است.

ایلنا: فیلم مستند «ابراهیم در آتش» به کارگردانی کیوان علیمحمدی و امید بنکدار، در اولین نمایش جشنواره‌ای خود، در بخش «مستند پرتره» از مسابقه ملی هفتمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت روی پرده خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، ابراهیم در آتش مستندی درباره زنده یاد ابراهیم اصغرزادهِ مستندساز، فیلم‌ها و زندگی او است. این فیلم در مدت زمان ۴۰ دقیقه، روایت متفاوتی از زندگی این فیلمساز فقید را به تصویر کشیده است.

عوامل تولید فیلم مستند «ابراهیم در آتش» به این شرح هستند: پژوهش و کارگردانی: کیوان علیمحمدی، امید بنکدار، تصویربردار: عباس نظام دوست، صدابردار: مهدی صالح کرمانی، صداگذار: بامداد افشار، تدوینگر: سیاوش پورخلیلی، آهنگساز: بامداد افشار، نویسندگان گفتار متن: کیوان علیمحمدی، امید بنکدار، گوینده: سحر دولتشاهی، مدیر تولید: محمد نظیفی، عکاس: میثم شاه بابایی، تهیه کننده: ناهید دل آگاه، تهیه شده در: شبکه مستند سیما.

هفتمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت با شعار «حقیقت بهترین راهنماست»، طی روزهای ۱۹ تا ۲۶ آذرماه ۱۳۹۲ در سینما فلسطین و سینما سپیده شهر تهران برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز