خبرگزاری کار ایران

دبیر جشنواره فیلم فجر از ستاد برگزاری جشنواره سینماحقیقت بازدید کرد

کد خبر : ۱۲۶۶۴۵

سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد مدیر هفتمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت گزارشی از روند برپایی این رویداد را به رضا داد ارائه داد.

ایلنا: عصر پنجشنبه(۱۴ آذرماه) علیرضا رضاداد دبیر جشنواره فیلم فجر با حضور در ستاد برگزاری هفتمین دوره جشنواره سینماحقیقت، از مراحل برپایی این رویداد بین المللی بازدید کرد.
به گزارش ایلنا، در این بازدید که آقایان ابراهیم داروغه‌زاده(قائم مقام دبیر و مدیر کاخ جشنواره)، محسن شمس(مدیر نظارت، هماهنگی و پیگیری)، جلیل اکبری صحت(مدیر ارتباطات)، احد میکائیل‌زاده(دستیار ویژه) دبیر جشنواره فیلم فجر را همراهی می‌کردند، سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد مدیر هفتمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت گزارشی از روند برپایی این رویداد در زمینه‌های مختلف بویژه نمایش ۲۶۲ فیلم مستند منتخب ایرانی و خارجی، حضور بیش از ۴۰ می‌ه‌مان خارجی، کارگاه‌های آموزشی، جلسات نقد و بررسی، تبلیغات محیطی و رسانه‌ای، پوشش خبری جشنواره توسط برنامه سازان شبکه‌های یک، دو، چهار و مستند، و… ارائه داد.
در این جلسه، ابوالفضل توکلی(دبیر اجرایی)، شهنام صفاجو(مدیر روابط عمومی) و محمد حمیدی مقدم(کارگردان مراسم اختتامیه) جشنواره بین المللی سینماحقیقت نیز حضور داشتند.
گفتنی است: مسئولین جشنواره فیلم فجر در این بازدید، تابلویی را به مدیر جشنواره بین المللی سینماحقیقت هدیه دادند که ذیل آن نوشته شده است: «… حقیقت این است که ما به جشنواره فیلم حقیقت علاقه داریم!»
هفتمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت با شعار «حقیقت بهترین راهنماست»، طی روزهای ۱۹ تا ۲۶ آذرماه ۱۳۹۲ در سینما فلسطین و سینما سپیده شهر تهران برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز