خبرگزاری کار ایران

جشنواره سینماحقیقت، ۱۹ آذر آغاز می‌شود

کد خبر : ۱۲۶۷۹۰

هفتمین جشنواره سینماحقیقت از ۱۹ آذرماه با نمایش فیلم مستند «لطفاً با خنده وارد شوید» در سالن شماره ۲ فلسطین افتتاح می‌شود.

ایلنا: هفتمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت از ساعت ۱۱:۴۵ روز سه شنبه(۱۹ آذرماه ۹۲) با نمایش فیلم مستند «لطفاً با لبخند وارد شوید» در سالن شماره ۲ فلسطین افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری جشنواره سینماحقیقت، این فیلم به کارگردانی رضا عباسی و تهیه‌کنندگی جواد ظهیری در بخش «مستند اجتماعی» از مسابقه ملی هفتمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت روی پرده خواهد رفت.

در خلاصه فیلم ۲۸ دقیقه‌ای «لطفاً با لبخند وارد شوید» که تولید سال ۱۳۹۲ است، آمده: ابراهیم ۴۶ سال است که در تهران راننده تاکسی است و شرط سوار شدن در تاکسی او، لبخند داشتن است!

در پرونده این مستندساز اصفهانی، آثاری چون جعفرآقا آکتور سینما، سه عکس در پنج تابلو، اندر احوالات گیاه خوش حال نیز به چشم می‌خورد.

از عوامل اصلی تولید فیلم مستند «لطفاً با لبخند وارد شوید» هم می‌توان به امیر جوزدانی(تصویربردار)، نیما اکبریان(صدابردار و صداگذار)، معصومه شاه نظری(تدوینگر) اشاره کرد.

هفتمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت با شعار «حقیقت بهترین راهنماست»، طی روزهای ۱۹ تا ۲۶ آذرماه ۱۳۹۲ در سینما فلسطین و سینما سپیده شهر تهران برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز