خبرگزاری کار ایران

دلپاک؛ طراحی صدای «عصبانی نیستم!» را آغاز کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۱۰

با پایان رسیدن تدوین «عصبانی نیستم!» توسط هایده صفی یاری، محمدرضا دلپاک در تازه‌ترین همکاری خود با درمیشیان پس از فیلم «بغض»، طراحی و ترکیب صدای این فیلم را که توسط نظام الدین کیایی صدابرداری شده، آغاز کرد.

ایلنا: محمدرضا دلپاک؛ طراحی صدای فیلم بلند سینمایی «عصبانی نیستم!» به کارگردانی رضا درمیشیان را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با پایان رسیدن تدوین «عصبانی نیستم!» توسط هایده صفی یاری، محمدرضا دلپاک در تازه‌ترین همکاری خود با درمیشیان پس از فیلم «بغض»، طراحی و ترکیب صدای این فیلم را که توسط نظام الدین کیایی صدابرداری شده، آغاز کرد.
امور صدای «عصبانی نیستم!» در استودیو مون انجام می‌شود.

این فیلم اجتماعی داستان دو جوان به نام‌های نوید و ستاره است که در تهران زندگی می‌کنند. باران کوثری نقش ستاره و نوید محمدزاده نقش نوید را بازی می‌کنند و تعداد زیادی از بازیگران تئا‌تر آن‌ها را همراهی می‌کنند.

فیلم برداری «عصبانی نیستم!» پنج شنبه ۲۴ مرداد آغاز و پس از ۵۲ جلسه فیلمبرداری ۱۹ مهر در سکوت خبری به پایان رسید.
تمام صحنه‌های این فیلم مستقل در تهران و در بیش از ۶۰ لوکیشن مختلف از شمالیترین تا جنوبی‌ترین نقطه تهران صورت گرفته است.

باران کوثری، نوید محمدزاده، رضا بهبودی، میثاق زارع، میلاد رحیمی، بهرام افشاری، امیررضامیرآقا، تینو صالحی، رضا کولغانی، وحیدقاضی زاهدی، عباس جمالی، امین می‌ری، مرجان قمری، سجاد تابش، احمد یاوری، پژمان کاشفی، محمد کارت، می‌ناکریمی جبلی، حامد شیخی، مهران میرزایی، اکبر لطیفی، سام رجبی، شیما بختیاری، کیارش خدا‌شناس، مهدی رودافشانی، امید محمدزاده، جواد جوینده میرزا و… بازیگران «عصبانی نیستم!» هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز