خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد:

توضیح کاوش درباره اکران شیرین قناری بود و جیب بر خیابان جنوبی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۵۰

اکران نشدن فیلم شیرین قناری بود به دلیل اختلاف کارگردان فیلم و بنیاد سینمایی فارابی است. فیلم جیب بر خیابان جنوبی براساس زمان بندی مشخص شده اکران می‌شود.

ایلنا: فیلم سینمایی " شیرین قناری بود " قرار بود از روزهای گذشته اکران شود اما اکران آن به تعویق افتاده است.

حبیب کاوش(سخنگوی شورای صنفی نمایش) درباره اکران نشدن این فیلم می‌گوید: علت اکران نشدن این فیلم به اختلاف فیلمساز و بنیاد سینمایی فارابی ارتباط دارد و به شورای صنفی نمایش مربوط نیست.

شیرین قناری بود؛ فیلمی به کارگردانی داوود توحیدپرست و نویسندگی داوود توحیدپرست و یاسمن کفایتی ساخته سال ۹۰ است

داستان فیلم درباره دختر آرمان‌گرایی است که قصد دارد مشکلات جامعه و مردم را به تنهایی از میان بردارد و به دلیل علاقه به ورزش فوتبال از مدرسه اخراج می‌شود.

همچنین قرار بود فیلم جیب بر خیابان جنوبی به کارگردانی سیاوش اسعدی در سینماهای تهران اکران شود اما به نظر می‌رسد این اکران به تعویق افتاده است.

کاوش درباره نمایش این فیلم نیز می‌گوید: اکران فیلم جیب بر خیابان جنوبی قطعا از چند روز آینده طبق برنامه در تهران آغاز می‌شود.

" جیب بر خیابان جنوبی " با حضور مصطفی زمانی و نورا هاشمی و به کارگردانی سیاوش اسعدی ساخته شده است و در جشنواره فیلم فجر مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز