خبرگزاری کار ایران

مهلت ارسال آثار به جشنواره‌ پیامبر اعظم(ص) تمدید شد

کد خبر : ۱۲۶۹۸۰

فرصت ارسال آثار به جشنواره‌ پیامبر اعظم(ص) که تا پیش از این نیمه اول آذرماه اعلام شده بود، تا ۱۵ بهمن تمدید شد.

ایلنا: حجت‌الاسلام حسینی عارف با بیان استقبال بی‌نظیر علاقه‎‎مندان به ساحت مبارک پیامبر اعظم(ص) به این جشنواره اعلام کرد: فرصت ارسال آثار به این جشنواره که تا پیش از این نیمه اول آذرماه اعلام شده بود، تا ۱۵ بهمن تمدید شد.


به گزارش ایلنا دبیر جشنواره جایزه بزرگ پیامبر اعظم(ص) با بیان این خبر گفت: این جشنواره که به همت مجمع جهانی اهل بیت(ع) و همکاری نهاد‌ها و ارگان‌های فرهنگی و هنری برپا شده، در سه بخش فیلم کوتاه، فیلمنامه و تالیف و ترجمهٔ کتاب به زبان انگلیسی، پذیرای آثار هنرمندان و فرهیختگان داخلی و خارجی می‌باشد؛ در بخش فیلم کوتاه سه شاخة داستانی، مستند کوتاه و پویانمایی در نظر گرفته شده است که تا کنون بیش از ۷۰ اثر از داخل و خارج مرزهای ایران اسلامی دریافت و در دبیرخانه جشنواره به ثبت رسیده است.
وی افزود: رویکرد جریان‌های ضد فرهنگ اسلامی باعثشده است که در جوامع غربی نگاه و شناخت درستی نسبت به اسلام، پیامبر و امامان شیعه وجود نداشته باشد. لذا دبیرخانة جشنواره و شورای سیاست گذاری آن تصمیم گرفته‌اند تا با برگزاری این جشنواره تصویر مناسبی از اخلاق، رفتار و سلوک پیامبر اسلام به نمایش بگذارند.
با چنین هدفی جشنواره پیامبراعظم از تمام پژوهشگران، نویسندگان و هنرمندان سینمای داستانی، مستند و پویانمایی دعوت کرده است تا در ارائة تصویری جهانی و انسانی از حضرت رسول اکرم(ص) همت خویش را به میدان بیاورند.
وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از اقبال عمومی برای شرکت در جشنواره و همچنین بیان تمدید مهلت ارسال آثار، اضافه کرد: هنرمندان و فرهیختگان می‌تواند در تمام بخش‌های جشنواره تا تاریخ ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۲ مصادف با ۴ فوریه ۲۰۱۴ نسبت به ارسال آثار خود به دبیرخانة جشنواره اقدام کنند؛ همچنین زمان برگزاری جشنواره اسفند ماه سال جاری خواهد بود.
گفتنی است علاقه‌مندان جهت اطلاع بیشتر از شرایط شرکت در این جشنواره می‌توانند به؛ آدرس اینترنتی سایت جشنواره مراجعه؛ http: / / islamicartz. com

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز