خبرگزاری کار ایران

آخرین خبرها از فیلم خانه‌ای کنار ابرها؛

حاتمی کیا به پشت صحنه‌ی " خانه‌ای کنار ابرها " آمد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۵۱

فیلبمرداری «خانه‌ای کنار ابر‌ها» نخستین فیلم بلند سینمایی سیدجلال دهقانی اشکذری ادامه دارد و ابراهیم حاتمی‌کیا با حضور در پشت صحنه کار؛ از این پروژه بازدید کرد.

ایلنا: درحالیکه نگار عابدی به عنوان آخرین بازیگر به «خانه‌ای کنار ابر‌ها» اضافه شد، ابراهیم حاتمی‌کیا از پشت صحنه این کار بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فیلبمرداری «خانه‌ای کنار ابر‌ها» نخستین فیلم بلند سینمایی سیدجلال دهقانی اشکذری درحالی این‌روز‌ها در لوکیشن خانه قدیمی که لوکیشن اصلی این فیلم است؛ ادامه دارد که ابراهیم حاتمی‌کیا با حضور در پشت صحنه کار از این پروژه بازدید کرد.

حاتمی‌کیا با حضور در پشت صحنه این کار که قصه‌ای متفاوت از سال‌های دهه ۶۰ را روایت می‌کند، ساعاتی در کنار عوامل پروژه به گفت‌وگو پرداخت و چندین پلان از فیلم نیز در حضور او فیلمبرداری شد و با وجه به متفاوت بودن قصه و فضای کار برای کارگردان آرزوی موفقیت کرد.

همچنین درحالی حدود ۴۰ درصد از فیلمبرداری «خانه‌ای کنار ابر‌ها» سپری شده است که این‌روز‌ها با اشافه شدن نگار عابدی به عناون آخرین بازیگر گروه در حوالی میدان وحدت اسلامی مشغول فیلمبرداری سکانس‌های داخلی هستند.

خانه‌ای کنار ابر‌ها «آشنایی دو جوان با مادر شهیدی است که در روند زندگی این دو تاثیرگذار خواهد بود و اتفاقاتی که پیرامون این آشنایی در داستان رخ می‌دهد و هدایت هاشمی، حامید کمیلی، آفرین عبیسی و نگار عابدی بازیگران اصلی آن هستند.

دهقانی اشکذری پیش از این چهار تله فیلم به نام‌های «هدیه‌ای برای آسمان»، «دویدن برای پشیمانی»، «همه روز‌ها» و «مسابقه» را در کارنامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز