خبرگزاری کار ایران

برگزیدگان جشنواره فیلم، عکس و فیلمنامه شهدای جهاد علمی معرفی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۹۶

دو فیلمساز، دو فیلمنامه‌نویس، دو عکاس و دو شاعر نفرات برگزیده نهایی جشنواره‌ها ازسوی سازمان بسیج اساتیدکشور انتخاب شدند که همزمان با کنگره شهدای جهاد علمی قدردانی می‌شوند.

ایلنا: همزمان با برگزاری کنگره شهدای جهاد علمی برگزیدگان نهایی جشنواره فیلم - عکس - فیلمنامه و شعر شهدای جهاد علمی روز پنج‌شنبه در مرکز بین‌المللی همایش‌های صدا و سیما معرفی می‌شوند.

به گزارش ایلنا، در بخش‌های مختلف جشنواره فرهنگی و هنری شهدای جهاد علمی از ۱۰ برگزیده نهایی طی مراسمی تقدیر به عمل می‌آید.

دو فیلمساز - دو فیلمنامه نویس - دو عکاس و دو شاعر نفرات برگزیده نهایی جشنواره‌ها از سوی سازمان بسیج اساتید کشور انتخاب شدند که با اهدای تندیس - لوح سپاس و کمک هزینه حج عمره همزمان با کنگره شهدای جهاد علمی قدردانی می‌شوند. همچنین از پنج عنوان کتاب نفیس در کنگره شهدای جهادعلمی رونمایی می‌شود.

این پنج کتاب نفیس همزمان با برگزاری کنگره شهدای جهاد علمی روز پنج‌شنبه با حضور ۷۰۰ استاد بسیجی از دانشگاه‌های سراسر کشور و مسئولان و مدیران فراهنگی و سیاسی و با حضور خانواده شهدای علمی و هسته‌ای طی مراسمی در مرکز بین‌المللی همایش‌های صدا و سیما رونمایی می‌شوند.

این کتاب‌ها با محوریت شهدای شاخص جهاد علمی: مجید شهریاری، مسعود علی محمدی، سردار حسن طهرانی مقدم، مصطفی احمدی روشن و داریوش رضایی‌نژاد توسط پنج تیم حرفه‌ای زیرنظر معاونت آموزشی سازمان گردآوری و تألیف شده و با نگاهی جامع - جذاب و متفاوت پیرامون زندگی - آثار - مجاهدت‌های علمی و دستاورد‌ها و برکات معنوی این شهدا به نگارش درآمده است.

کنگره شهدای جهاد علمی با اهدافی چون: پاسداشت مجاهدت‌های شهدای شاخص جهاد علمی در راه پیشرفت و استقلال کشور، تبیین مقام علمی و معنوی شهدای جهاد علمی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری مرتبط با شهدای جهاد علمی و انسجام بخشی به آثار هنری و فرهنگی در راستای مقام و منزلت علم جهادی با محوریت شهدای دانش و به صورت ویژه، شهدای هسته‌ای توسط سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز