خبرگزاری کار ایران

با حکم حبیب ایل بیگی:

مسئولان جدید ۴ بخش انجمن سینمای جوانان ایران معرفی شدند

کد خبر : ۱۲۸۰۰۲

حبیب ایل بیگی طی احکامی جداگانه آرش رصافی را به عنوان سرپرست معاونت تولید و پشتیبانی فنی و امیر لطفیان را به عنوان سرپرست معاونت جشنواره‌ها، اموربین الملل و بازرگانی انجمن منصوب کرد.

ایلنا: سرپرست تولید و فنی و سرپرست جشنواره‌ها، اموربین الملل و بازرگانی انجمن سینمای جوانان ایران معرفی شدند.
به گزارش ایلنا حبیب ایل بیگی مدیرعامل این انجمن طی احکامی جداگانه آرش رصافی را به عنوان سرپرست معاونت تولید و پشتیبانی فنی و امیر لطفیان را به عنوان سرپرست معاونت جشنواره‌ها، اموربین الملل و بازرگانی انجمن منصوب کرد.

در احکام نامبردگان آمده است:

جناب آقای آرش رصافی، تا اتخاذ هماهنگی‌های لازم و تعیین معاون تولید و پشتیبانی فنی وظایف این معاونت به جنابعالی محول می‌گردد.

انتظار می‌رود با تدبیر جنابعالی و توجه به رسالت واهداف راهبردی انجمن و بهره‌گیری از نظرات صاحب نظران فیلم کوتاه و تجربیات گذشته، همچنین همکاری با تمامی واحد‌ها، نقشی فعال در به ثمر رساندن اهداف ایفا نمایید.

لازم می‌دانم از زحمات جناب آقای مجید اکبرشاهی در دوران تصدی این مسئولیت قدردانی نمایم.

همچنین در معرفی سرپرست معاونت جشنواره‌ها، اموربین الملل و بازرگانی انجمن نیز آمده است:

جناب آقای امیر لطفیان، تا ااتخاذ هماهنگی‌های لازم و تعیین معاون امور جشنواره‌ها، بین الملل و بازرگانی، وظایف این معاونت به جنابعالی محول می‌گردد.

انتظار می‌رود با تدبیر جنابعالی و توجه به رسالت و اهداف راهبردی انجمن و بهره‌گیری از تجربیات گذشته، همچنین همکاری با تمامی واحد‌ها و فعالان این عرصه، نقشی فعال در به ثمر رساندن اهداف ایفا نمایید.

لازم می‌دانم از زحمات سرکار خانم مژگان زرگر در دوران تصدی این مسئولیت قدردانی نمایم.

شایان ذکر است مجید اکبرشاهی به عنوان معاون تولید و پشتیبانی فنی و مژگان زرگر به عنوان معاون جشنواره‌ها، اموربین الملل و بازرگانی انجمن از تیرماه ۱۳۹۱ در انجمن سینمای جوانان ایران فعالیت نموده‌اند و این احکام در پی استعفای مجید اکبرشاهی و همچنین پایان همکاری مژگان زرگر در انجمن سینمای جوانان ایران توسط حبیب ایل بیگی صادر گشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز