خبرگزاری کار ایران

۹ نهاد و سازمان آماده حضور در بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر هستند

کد خبر : ۱۲۸۳۵۵

بنیاد شهید و امور ایثارگران، آموزشگاه سینمایی دارالفنون، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مرکز ملی فرش ایران، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی(ناجی هنر)، معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، ستاد دیه کشور، سازمان بهزیستی، ۹ سازمان و نهادی هستند که تا امروز حضور آن‌ها در بخش تجلی اراده ملی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر قطعی شده است.

ایلنا: تا کنون، ۹ نهاد و سازمان برای حضور در بخش تجلی اراده ملی اعلام آمادگی کردند.
به گزارش ایلنا:، ناصر باکیده، مدیر بخش تجلی اراده ملی جشنواره با اعلام این خبر گفت: از آغاز فعالیت این بخش جشنواره، طی مذاکرات صورت گرفته با نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی، تا کنون حضور ۹ نهاد و سازمان قطعی شده است که در بخش تجلی اراده ملی آثار جشنواره را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.
وی همچنین گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران، آموزشگاه سینمایی دارالفنون، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مرکز ملی فرش ایران، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی(ناجی هنر)، معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، ستاد دیه کشور، سازمان بهزیستی، ۹ سازمان و نهادی هستند که تا امروز حضور آن‌ها در بخش تجلی اراده ملی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر قطعی شده است و طی روزهای باقی مانده به جشنواره فیلم فجر سازمان‌ها و نهاد‌های دیگر به این جمع اضافه می‌شوند.
همچنین ناصر باکیده مدیر بخش تجلی اراده ملی سی و دومین جشنواره فیلم فجر در مورد برگزاری این بخش جشنواره گفت: این بخش تلاش دارد بستری مناسب برای تعامل بین دستگاه‌ها و ارگانهای دولتی و خصوصی با جامعه سینمایی به وجود بیاورد. وی افزود در جشنواره فیلم فجر بر این باور هستیم که این تعامل می‌تواند به سرمایه گذاری در سینما کمک کرده و از سوی دیگر بستر خوبی برای سازمانهای مختلف ایجاد کند تا پیامهای خود را به جامعه و مخاطبان انتقال دهند.
به گفته باکیده مراسم اختتامیه بخش تجلی اراده ملی به صورت جداگانه برگزار خواهد شد که در آیین اختتامیه این بخش مدیران عالی سازمانهای شرکت کننده به همراه داوران و هنرمندان حضور خواهند داشت. باکیده افزود سازمان‌ها و نهادهایی که مایل به شرکت در بخش اراده ملی جشنواره فیلم فجر هستند تا دوازدهم دیماه فرصت دارند درخواست خود به دبیرخانه جشنواره اعلام کنند. وی در مورد نحوه برگزاری بخش اراده ملی گفت: شرایط شرکت در این بخش در سایت جشنواره اعلام شده است و سازمانهای متقاضی باید برای حضور، سه داور را نیز به دبیرخانه جشنواره معرفی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز