خبرگزاری کار ایران

دومین جلسه کار گروه تدوین آیین نامه و ضوابط نمایش سال ۹۳ برگزار شد

کد خبر : ۱۳۰۰۴۳

جلسه کار گروه تدوین آیین نامه و ضوابط نمایش با حضور علیرضا سرتیپی، مرتضی شایسته، همایون اسعدیان، علی آشتیانی‌پور، علیرضا داوود‌نژاد، غلامرضا فرجی، سیدجمال الدین ساداتیان، محمد احسانی، محمدرضا فرجی و محمدقاصد اشرفی در سازمان سینمایی تشکیل شد.

ایلنا: با برگزاری دومین جلسه ساماندهی اکران و نمایش در سینمای ایران، بحثو گفتگو درخصوص نحوه اکران نمایش فیلم‌های سینمایی در سال۹۳ بین صاحبنظران و سینماگران این حوزه و مسئولین سازمان سینمایی ادامه یافت.

به گزارش ایلنا، محور بحثو گفت‌و‌گو‌ها در این جلسه که با حضور محمد احسانی(معاون آثار و فعالیت‌های سینمایی) و نمایندگان صنوف سینمایی مرتبط با موضوع اکران در سالن کوچک سازمان سینمایی برگزار شد، جوانب و جزئیات مربوط به اکران سال آتی به تفصیل مورد بحثو گفت‌و‌گو قرار گرفت.

حاضران در جلسه ضمن مورد تأیید دانستن نقاط قوت آیین نامه‌های قبلی اکران، بر وجود مشکلات و نارسایی‌هایی که در گذشته در این خصوص بوده است تأکید کرده و با ابراز تمایل به ایجاد وفاق و همدلی، به بحثو تبادل نظردرتدوین آیین نامه اکران و نمایش پرداختند.

در این جلسه پیشنهادات مختلف اعضا در جهت بهینه سازی سیستم اکران و نمایش مطرح و نظرات کار‌شناسی موافق و مخالف در خصوص آن مورد بحثقرار گرفت. همچنین قرار شد طرح‌های پیشنهادی اعضاء در جلسه آتی دریافت و در آن نشست مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گیرد.

جلسه عصر – سه شنبه ۲۳آذر - با حضور «علیرضاسرتیپی»، «مرتضی شایسته»، «همایون اسعدیان»، «علی آشتیانی‌پور»، «علیرضا داوود‌نژاد»، «غلامرضا فرجی»، «سید جمال الدین ساداتیان»، «محمد احسانی»، «محمد رضا فرجی» و «محمد قاصد اشرفی» در سازمان سینمایی تشکیل شد.

جلسه بعدی تدوین آئین نامه شورای صنفی نمایش روز شنبه همین هفته آینده، ۳۰ آذر برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز