خبرگزاری کار ایران

جعفری جلوه:

بنیاد سینمایی فارابی از فعالان حوزه صنعت، سینما حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۲۵

مدیرعامل بنیادسینمایی فارابی ازمجتمع صنعتی سینمایی بعثت واقع درشهرک صنعتی رودهن بازدید کرد.

ایلنا: مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی از مجتمع صنعتی سینمایی بعثت واقع در شهرک صنعتی رودهن بازدید کرد.


به گزارش ایلنا، محمدرضا جعفری جلوه به همراه مدیران بنیاد از بخش‌های مختلف این مجتمع از جمله خط تولید تجهیزات حرکتی، نوری و صدا دیدن کردند.

جعفری جلوه در این بازدید ضمن تاکید بر توسعه واحداثمجتمع‌هایی که در زمینه صنعت سینما فعالیت می‌کنند گفت: یکی ازچشم اندازهای فراروی بنیاد حمایت از متخصصین و فعالان این حوزه است.


وی افزود: به منظور تشویق و تامین بخشی از نیازهای فنی سینمای کشور و همچنین آگاهی از روند تولید تجهیزات سینمایی چنین بازدید‌هایی از سوی بنیاد سینمایی فارابی ادامه خواهد داشت.

رضوی مدیر عامل مجتمع صنعتی سینمایی بعثت نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل بنیاد، به معرفی بخش‌ها و همچنین تشریح فعالیت‌های این مجتمع پرداخت و در پایان گفت: این بازدید می‌تواند توشه فراوانی را برای مجتمع صنعتی و سینمایی بعثت به همراه داشته باشد.


مجتمع بعثت با بیش از سی سال فعالیت در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات رسانه‌ای، سینمایی و تلویزیونی در حوزه خاورمیانه فعال بوده و در نمایشگاه‌های بین‌المللی معتبر به عنوان یکی از تولیدگنندگان ایرانی حضور داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز