خبرگزاری کار ایران

بهار ۹۳توسط بنیاد سینمایی فارابی،

برترینهای رسانه‌ها در حوزه سینما معرفی می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۲۶

در این جشن که نخستین دوره آن بهار سال ۹۳ برگزار خواهد شد به بر‌ترین آثار سینمایی منتشره در رسانه‌های گروهی(در حوزه‌های خبر، نقد، یادداشت، گفتگو، گزارش و عکس خبری و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی درباره سینما) جوایز فرهنگی و نفیس اهداء می شود.

ایلنا معاون ارتباطات و امور رسانه‌ای بنیاد سینمایی فارابی گفت: بهار سال آینده اولین جشن رسانه‌ها در حوزه سینما برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی حمیدرضا دیبائی با اعلام این مطلب افزود: اولین جشن رسانه‌ها در حوزه سینما» توسط بنیاد سینمایی فارابی بهار سال ۹۳ برگزار خواهد شد.

دیبایی افزود: با توجه به اینکه تحکیم فضای فکری، ‌ فرهنگی و هویتی از وظایف رسانه‌هاست و از طرفی دیگر فعال‌سازی سامانه نشر در حوزه سینما، برگزاری حلقه‌های نقد و ارزیابی آثار هنری مبتنی بر مکتب نقد ملی، از اهداف و سیاست‌های دوره جدید مدیریتی در فارابی است، این جشن، با هدف ارزیابی نقش پر رنگ اهالی رسانه در ارتقاء کیفی سینمای ایران طراحی شده است.

وی ادامه داد: در این جشن که نخستین دوره آن بهار سال ۹۳ برگزار خواهد شد به بر‌ترین آثار سینمایی منتشره در رسانه‌های گروهی(در حوزه‌های خبر، نقد، یادداشت، گفتگو، گزارش و عکس خبری و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی درباره سینما) جوایز فرهنگی و نفیس اهداء می شود.

هیأت انتخاب این آثار را گروهی از اهالی رسانه تشکیل خواهند داد و هیأت داوران «نخستین جشن رسانه‌ها در حوزه سینما» شامل سینماگران برجسته و فعال در عرصه رسانه خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز