خبرگزاری کار ایران

با حکم محمدرضا جعفری جلوه،

ابراهیم داروغه‌زاده معاون فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی شد

کد خبر : ۱۳۱۵۰۷

محمدرضا جعفری جلوه مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی طی حکمی دکتر ابراهیم داروغه‌زاده را به عنوان «معاون فرهنگی» بنیاد سینمایی فارابی منصوب کرد.

ایلنا: ابراهیم داروغه‌زاده به عنوان «معاون فرهنگی» بنیاد سینمایی فارابی منصوب شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا جعفری جلوه مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی طی حکمی دکتر ابراهیم داروغه‌زاده را به عنوان «معاون فرهنگی» بنیاد سینمایی فارابی منصوب کرد.

در متن حکم چنین آمده است:

با سلام

نظر به اهمیت نقش معاونت فرهنگی بنیاد در جاری ساختن سیاست‌های هدایتی و حمایتی در سینمای کشور در عرصه‌های فیلم‌نامه نویسی اعم از اقتباس، تحقیق، تألیف و تولیدات گونه‌گون در سینمای داستانی اعم از تجربی، فیلم اول، حرفه‌ای و… و با عنایت به مراتب تعهد، دانش و تجربیات ارزشمند جنابعالی در حوزه‌های سمعی‌ و بصری و سینمایی، بدینوسیله به عنوان معاون فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی منصوب می‌شوید.

انشا‌ءالله در پرتو توجهات ربوبی در حیطه مؤثر و کارآمدسازی معاونت مزبور با بهره‌گیری از کار‌شناسان زبده و متعهد و معاضدت سرمایه‌های انسانی سینما به ویژه همکاران دلسوز در بنیاد در امر خطیر پیشاروی مؤید و منصور باشید.

ابراهیم داروغه‌زاده متولد ۱۳۴۹ تهران و دارای مدرک دکترای پزشکی عمومی و کار‌شناسی ارشد روابط بین‌الملل می‌باشد. از فعالیت‌های ایشان می‌توان به رئیس پخش شبکه چهار سیما، مدیر گروه اجتماعی شبکه اول سیما، مدیر عامل مؤسسه‌ رسانه‌های تصویری، مدیرعامل مؤسسه تصویر شهر، دبیر چهارمین جشنواره فیلم شهر و قائم مقام دبیر سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز