خبرگزاری کار ایران

جابر قاسمعلی در گفتگو با ایلنا:

صنف فیلمنامه نویسان پیروز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۱۶

در مجمع عمومی کانون فیلمنامه‌نویسان اعضای صنف دربرابر بعضی سخنان و رفتارهای پرخاشگرنه گروهی مودبانه رفتار کردند و نتیجه آن شد که آن ۱۵ نفر ناراضی مجمع را ترک کردند و بعد انتخابات در کمال آرامش برگزار شد.

ایلنا: مجمع عمومی کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران شب گذشته(۳ دی) در حالی در خانه سینما برگزار شد که تصور می‌شد براساس توفقات صورت گرفته، مجمع عمومی بدون تنش برگذار شود اما این اتفاق نیفتاد. هرچند جلسه دیشب فیلمنامه نویسان به خوبی مدیریت شد.

جابر قاسمعلی(عضو شورای مرکزی کانون فیلمنامه نویسان) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به برگزاری مجمع عمومی فیلمنامه نویسان سینمای ایران و حواشی که برای آن پیش آمده؛ گفت: جلسه به خوبی برگذار شد و انتخابات نیز در سلامت کامل برگزار و اعضای صنف با قدرت در انتخاب اعضای شورای مرکزی جدید خود مشارکت کردند.

وی ادامه داد: براساس دعوت قبلی و اطلاعیه رسمی جلسه شب گذشته از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز شد و تا حدود ساعت ۲۲ شب در خانه سینما ادامه داشت وبیش از ۷۰ درصد فیلمنامه نویسان عضو کانون در جلسه شرکت کردند.

قاسمعلی در ادامه افزود: ابوالحسن داوودی در ابتدا به عنوان رئیس سنی جلسه انتخاب شد و بعد جلسه آغاز شد و درحالیکه همه قصد داشتند در آرامش و سلامت کامل در مجمع شرکت کنند مشاهده کردند که گروهی اندک قصد دارند تا با بعضی رفتار‌ها ایجاد تشنج کنند. هرچند با مدیریت خوب ابوالحسن داوودی این مساله خنثی و رفع شد.

وی ادامه داد: ما پیش از برگزاری مجمع با گروهی که مخالف فعالیت‌های کانون بودند گفتگو کرده بودیم و برای برگزاری مجمع توافق کرده بودیم اما متاسفانه آن‌ها درست چند ساعت مانده به برگزاری مجمع همه توافقات را زیر پا گذاشتند و حتی این امر را در مجمع عمومی و در خانه سینما و در جلوی چشم آقای خادم بازرس خانه سینما نیز انجام دادند و زیر بار توافق نرفتند.

قاسمعلی با اشاره به اینکه تعداد افراد مخالف حاضر در مجمع حدود ۱۵ نفر بود افزود: این گروه در مجمع شروع به صحبت‌هایی کردند که هدفش ایجاد تنش بود اما مدریت سنی جلسه و اعضای صنف به آن‌ها اجازه سخنرانی دادند و افرادی همچون علیرضاسجاده چی هر صحبتی را که دوست داشتند انجام دادند و حتی یکی از آن‌ها گزارش مکتوب خود را که دارای الفاظ درستی نبود در بین اعضاء توزیع کرد و بعد آنرا به صورت شفاهی قرائت کرد اما رفتار اعضاء صنوف در برابر آن‌ها مودبانه بود.

وی ادامه داد: اعضای صنف در برابر بعضی سخنان نادرست و رفتارهای پرخاشگرنه گروهی مودبانه رفتار کردند و نتیجه آن شد که آن ۱۵ نفر ناراضی مجمع را ترک کردند و بعد انتخابات در کمال آرامش برگزار شد و همین امر نشان داد که در این مجمع صنف کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران پیروز واقعی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز