خبرگزاری کار ایران

چهل و هفتمین شماره ماهنامهٔ ۲۴ منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۶۷

چهل و هفتمین شماره ماهنامهٔ ۲۴ منتشر شد به‌همراه گفت‌وگوی متفاوت حمید نعمت‌الله و هادی مقدم‌دوست با لیلا حاتمی منتشر شد.

ایلنا: چهل و هفتمین شماره ماهنامهٔ ۲۴ منتشر شد به‌همراه گفت‌وگوی متفاوت حمید نعمت‌الله و هادی مقدم‌دوست با لیلا حاتمی منتشر شد.

به گزارش ایلنا در این گفت‌وگو به مناسبت اکران سر به مهر انجام شده و لیلا حاتمی در آن دربارهٔ دلایل حضور در این فیلم و تحلیل شخصیتی که بازی کرده سخن گفته است. تصویر روی جلد این شماره به همین مناسبت به عکسی از لیلا حاتمی اختصاص دارد.

در صفحات سینمای ایران شمارهٔ جدید ۲۴ پرونده‌ای برای فیلم آسمان زرد کم‌عمق منتشر شده که گفت‌وگوی حسین معززی‌نیا با بهرام توکلی و یادداشت‌هایی به قلم مجید اسلامی، امیر پوریا، مهرزاد دانش و سپیده شاملو مهم‌ترین مطالب آن هستند. در صفحات روی پردهٔ سینماهای ایران علاوه بر نقد و بررسی فیلم‌های اکران شده گفت‌وگویی با جلال فاطمی، بازیگر فیلم خسته نباشید!، هم به چشم می‌خورد.

بخش سینمای دنیای شمارهٔ دی ماه مجلهٔ ۲۴ به معرفی و مرور جدید‌ترین فیلم‌های اکران شده اختصاص دارد. گزارش‌هایی با عنوان بهترین‌های سینما در سال ۲۰۱۳ و رایج‌ترین دروغ‌ها در سینما در این بخش از مجله منتشر شده‌اند. مجید اسلامی هم در صفحهٔ نیم‌نگاه برای فیلم‌های فرانسیس‌ها، هایدپارک در هادسن و شادی من ریویو نوشته است.

۲۴ که از این شماره وارد سالن پنجم انتشار خود شده دست به تغییراتی جزئی در ساختار مجله زده است. اضافه شدن بخش وبلاگ به ابتدای مجله و اصلاح بخش تلویزیون و راهنما تعدادی از این تغییرات‌اند. از این به بعد در صفحات راهنما مجموعه مطالبی دربارهٔ سریال‌های خارجی شاخص هم منتشر می‌شود.

جدید‌ترین قسمت کارگاه آموزش نقدنویسی و راهنمای فیلم‌های قدرندیده را می‌توانید در صفحات کارگاه بخوانید. گفت‌وگو با کمال تبریزی دربارهٔ اولین فیلمش، عبور، هم در این بخش از مجله منتشر شده است.

نامهٔ استنلی کوبریک به اینگمار برگمان، یادی از موسیقی متن سانست‌ بولوار، مرور یک سکانس شاخص از جادهٔ مالهالند و پروندهٔ بازنگری فیلم ماه کاغذی مهم‌ترین مطالب بخش نوستالژی مجله هستند. در بخش اشیاء از آنچه در فیلم‌ها می‌بینید به شما نزدیک‌ترند هم یادداشت‌هایی دربارهٔ چند «تلفن» مشهور تاریخ سینما منتشر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز