خبرگزاری کار ایران

سودابه خسروی:

در فیلم شیار ۱۴۳، شش مقطع سنی را روی صورت بازیگران پیاده کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۳۳

مهم‌ترین بخش کار من درآوردن سیر زمانی حدود ۳۰ سال روی چهره بازیگران بود. همزمان با این بخش باید ۶ مقطع سنی برای بازیگران در نظر می‌گرفتیم.

ایلنا: سودابه خسروی یکی از باتجربه ترین طراحان گریم زن ایران است که همزمان با کار طراحی چهره به تدریس این رشته هم می‌پردازد. فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ یکی از آخرین کارهای او به عنوان طراح گریم است که در آن گذر سه دهه را در چهره بازیگران این فیلم نشاند.

به گزارش ایلنا، سودابه خسروی درباره تفاوت طراحی چهره‌پردازی شیار ۱۴۳ با کارهای دیگرش می‌گوید: مهم‌ترین بخش کار من درآوردن سیر زمانی حدود ۳۰ سال روی چهره بازیگران بود. همزمان با این بخش باید ۶ مقطع سنی برای بازیگران در نظر می‌گرفتیم، آن هم در شرایطی که رج زمانی نداشتیم. خب این کار فشرده و زمان بر است.

وی درباره همکاری با مریلا زارعی افزود: این سومین تجربه کار من با مریلا زارعی بود. قبل از این کار در سریال پلیس جوان و دریایی‌ها با او همکار بودم و یکی از دوستان خوب من است که کار کردن با او را دوست دارم. او آدم خوش ذوق و صاحب ایده و نظری است که حین کار دست تو را برای کار باز می‌گذارد. هر جا هم که او نظری داده است، درست بوده و از اعمال آن راضی بودم. مریلا از جمله کسانی است که سینما را می‌شناسد و صرفا به واسطه آشنایی با اهالی سینما یا آشنایی با ابزار کار سینما وارد این عرصه نشده است. کار با چنین آدم‌هایی همیشه راحت و لذت بخش است.

فیلم سینمایی «شیار۱۴۳» به تهیه کنندگی ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی در بخش خصوصی تولید شده و روز گذشته با رفع مشکلات فنی فیلم، تهیه کنندگان نامه عدم انصراف فیلم را به جشنواره فجر ارسال کرده‌اند.

برخی از عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: نرگس آبیار، مدیر تولید: محمد یمینی، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمان فر، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، مدیر صدابرداری: کامران کیانرسی، دستیار تهیه: حمیدرضا بختیاری، طراح جلوه‌های بصری و تیتراژ: فرید ناظر فصیحی، عکاس: حمید جانی‌پور، بازیگران: مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی، حسام بیگدلو، یداله شادمانی، زهرا مرادی، علی نفیسی، حمیده صادقی، سامان صفاری، محیا دهقانی و…

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز