خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد:

واکنش نگار فروزنده به شایعات درباره خودش

کد خبر : ۱۳۶۴۴۶

اخباری که در چند هفته گذشته در مورد جراحی‌های صورت من در بعضی سایتهای منتشر شده؛ یک تهمت خیلی بزرگ است و اگر نتوانند آن را ثابت کنند؛ اعاده حیثیت می‌کنم.

ایلنا: نگار فروزنده(بازیگر سینما) از رفتار بعضی سایت‌های خبری بسیار عصبانی است و اعلام کرده درصورت ادامه این رفتار؛ اعاده حیثت خواهد کرد.

نگار فروزنده در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این مطلب افزود: این روز‌ها برخی از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها یک سری عکس از من منتشر کرده‌اند و مدعی شده‌اند که چندین جراحی پلاستیک روی صورتم انجام داده‌ام. این شایعات کاملاً بی‌اساس است و به شدت تکذیب می‌کنم.

وی افزود: من تنها یک بار و آن هم در ۱۸ سالگی مجبور به جراحی بینی‌ام شدم چراکه سر صحنه فیلم برداری بینی‌ام شکست و هیچ جراحی دیگری روی صورتم نکرده‌ام. شنیدن چنین شایعات بی‌اساسی برایم خیلی گران تمام می‌شود؛ نمی‌دانم آدم‌ها چه طور این قدر راحت چنین اخباری را منتشر می‌کنند؟ و به خودشان اجازه می‌دهند هر خبری را بنویسند.

فروزنده در پایان گفت: از نشانه‌های دین و ایمان این است که به کسی تهمت نزنیم اما اخباری که در چند هفته گذشته در مورد جراحی‌های صورت من منتشر شده یک تهمت خیلی بزرگ است و اگر نتوانند آن را ثابت کنند؛ اعاده حیثیت می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز